Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan jeg starter 100 % som selvstændig

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

God morgen til  jer og tak for jeres gode svar..

Det er en produktionsvirksomhed som jeg gerne ville starte op.

jeg har maskinen og it udstyr til det.

Med Venlig Hilsen

Brian

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian

Du skal tænke dig godt om. Har du det drive der skal til?

At være iværksætter eller selvstændig erhvervsdrivende handler om at få tingene gjort. Du linker til en side, - og hvad ser jeg der? Vi har den 19 jan. og du ønsker glædelig jul! Det tager 0,5 sek at ændre det, men du har ikke gjort det.

Du har så enten glemt det, du kan ikke selv rette siden, eller du har tænkt det er ligemeget. Alle 3 ting er den direkte vej til konkurs. Mere end 60% af alle nye firmaer lukker, og dit vil blive et af dem hvis du ikke får lidt mere styr på havd du laver.

Indtil videre, skal du ikke lave hverken kassekreditter eller lån men finde ud af om du kan administrere selv at kunne bestemme over din tid. Indtil videre er det ikke gået så godt, og den del skal der være styr på inden du starter.

Det har ikke noget med din hjemmeside eller link at gøre, - det er princippet i det.  

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Sørensen:

men jeg er bare i tvivl  om man skal lave en lån eller om man skal have en kassekredit til firmaet...

 

Du kan først møde op i banken og forhøre dig når du har  200 % overblik en en fast plan...

kig på denne side før du kommer igang, og lav en forretningsplan : http://www.startvaekst.dk/Forretningsplan

mvh.

Michael

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tænkt længe over idéen?

Har du lavet forretningsplan?

Har du tænkt det godt igennem?

Har du fået respons/feedback på idéen af din omverden? (venner, forældre etc)

Har du et gen for at sælge?

- Jeg ville ikke droppe de ting du foretager dig nu og bare ta' et lån i banken. 

Stor risiko for at det går galt og du står med gæld.

 

Spar op, prøv at ta det stille og roligt og fornuftigt og så kan du altid se om dit sælgergen og iværksætter gen har afkom. Derefter tag springet hvis du er 120% sikker på at det er noget du vil risikerer din økonomiske situation for det næste lange stykke tid og den tid det tager.. Opnår du succes skal du nok se at det var det fedeste i hele verden!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)