Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CEOP

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft ligende problem. Jeg fik en regning på omkring 2900 eks. moms efter samtaler der ligner ovenstående. 

 

Jeg valgte at sende den tilbage med et følgebrev. Blev dog så irriteret over deres metode, at jeg blev nødt til at ringe og spørge ind til det. Manden i røret var noget så ubehøvlet synes jeg - men jeg var selvfølgelig også ret fortørrent, over en regning på noget jeg ikke kan se formålet med!

 

Jeg har ikke hørt fra dem siden:). 

Fra Hadsten
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man får fakturaer for aftaler man ikke har indgået er det vigitgste af alt: Undlad at betale!

Send dem et rekommanderet brev hvori I afviser at have indgået en aftale, og skriv at yderligere henvendelser fra dem vil straks blive videresendt til advokat.

mvbh
Michael

 

Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har valgt at fjerne dele af dette indlæg efter anmodning fra Jesper Thorndahl. Vi har dermed ikke anerkendt at være forpligtet hertil, ligesom vi ikke har taget stilling til, om indlægget indeholder injurier eller ej.

Vi forbeholder os ret til at lade indlægget vise igen, hvis nogen direkte til os kan godtgøre, at den påstand, der er anført i indlægget er sand. Men generelt er Amino et forum, hvor man holder en fri men respektfuld tone, hvorfor vi altid forbeholder os retten – men således ikke en forpligtelse - til at fjerne indlæg, som vi ikke mener er i overensstemmelse med “god Amino tone”.

Dbh Martin

 

Har "meldt dem" til Kontant på DR1

Jeg har ikke betalt og ingen rykker fået.

 

Hilsen Peter

Fra Vejen
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja jeg er også blevet ringet op af Søren Christensen som sagde han lige ville tjekke op på nogle oplysninger om mit firma... ja og så kostede de 2988 kr + moms en gang for alle indtil jeg lukkede firmaet ned igen. Jeg ville blive kontaktet om 5 min af en der kontrollerede om det var de rigtige oplysninger der var blevet skrevet ned, hvor jeg også blev gjort opmærksom på at samtalen blev optaget...Hmm

Efter 5 minutter ringede de så igen for at kontrollerer,  samme person kunne jeg hører, men med et andet navn.Confused

Ja nu sidder jeg så med brevet, der er fint og flot med div oplysninger om mig og min virksomhed, til den dette sum af 3735 kr.Confused

Jeg betaler ikke, for nu har jeg fået bekræftiget at dette firma er xxx, så den kommer i en mappe for vidre behandling hvis det skulle være nødvendigt.

Jeg deltager gerne i kontanten hvis det bliver aktuelt, med en omgang i vridemaskinen.Smile

Hilsen Susanne

 

Vi har valgt at fjerne dele af dette indlæg efter anmodning fra Jesper Thorndahl. Vi har dermed ikke anerkendt at være forpligtet hertil, ligesom vi ikke har taget stilling til, om indlægget indeholder injurier eller ej.

Vi forbeholder os ret til at lade indlægget vise igen, hvis nogen direkte til os kan godtgøre, at den påstand, der er anført i indlægget er sand. Men generelt er Amino et forum, hvor man holder en fri men respektfuld tone, hvorfor vi altid forbeholder os retten – men således ikke en forpligtelse - til at fjerne indlæg, som vi ikke mener er i overensstemmelse med “god Amino tone”.

Dbh Martin

Fra Vejen
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en lille tilføjelse.

Skrev til Ceop i går, at jeg gerne ville opsige det fremsendte, da det intet havde med erhvervs og selskabsstyrelsen at gøre.

Og minsanten om jeg ikke modtog en mail fra ( ikke Ceop) men fra:

Central Oplysningen, Service & Support, at aftalen hermed var opsagt.

Det var jo nemt og smertefrit, når man tænker på at det var noget alle med cvr nummer skulle betale til.... Så er man da slet ikke i tvivl om at firmaet lugtede langt væk at xxx FIRMA.

Susanne


Vi har valgt at fjerne dele af dette indlæg efter anmodning fra Jesper Thorndahl. Vi har dermed ikke anerkendt at være forpligtet hertil, ligesom vi ikke har taget stilling til, om indlægget indeholder injurier eller ej.

Vi forbeholder os ret til at lade indlægget vise igen, hvis nogen direkte til os kan godtgøre, at den påstand, der er anført i indlægget er sand. Men generelt er Amino et forum, hvor man holder en fri men respektfuld tone, hvorfor vi altid forbeholder os retten – men således ikke en forpligtelse - til at fjerne indlæg, som vi ikke mener er i overensstemmelse med “god Amino tone”.

Dbh Martin

Tilmeldt 25. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter og alle Jer andre derude.

Sidder nu også med en ordrebekræftelse fra CEOP pålydende kr. 2.988,- plus moms for aktivering og registrering af mit firma. Skype-Wondering

Opkald fra CEOP var en Dennis Knudsen .....

xxx jeg vil straks prøve og skrive til deres mail info@ceop.dk, og fortælle at jeg ikke er interesseret i denne registrering og ikke agter at betale.

Peter: Du har ret i , at man skal være af lidt speciel støbning for at søge job, hvor der direkte står i annoncen, at man skal xxx sin xxx.Yes

med venlig hilsen og fortsat god dag til Jer

Niels

Tilmeldt 15. May 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Jeg har fået slettet mit indlæg uden at blive informeret. Måske ok da jeg havde sakset en hel stillingsannonce, men jeg skal lige høre dig om du selv har redigeret dit indlæg: "... man skal xxx sin xxx." eller om der har været censur indover?

I øvrigt ved du hvem Jesper Thorndahl er?

Til moderator: Vær venlig at redegøre for den aggressive censur du udøver i denne tråd.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter H:

Hej Niels,

Jeg har fået slettet mit indlæg uden at blive informeret. Måske ok da jeg havde sakset en hel stillingsannonce, men jeg skal lige høre dig om du selv har redigeret dit indlæg: "... man skal xxx sin xxx." eller om der har været censur indover?

I øvrigt ved du hvem Jesper Thorndahl er?

Til moderator: Vær venlig at redegøre for den aggressive censur du udøver i denne tråd.

Det er ikke tilladt på Amino at anklage personer eller virksomheder for ting og sager.
Alle de indlæg der er blevet redigeret, indeholdt injurier og er derfor ikke lovlige at fremsætte i Danmark. Hvis i har et problem med et firma, så meld dem til politiet.
Se evt. her mere om hvorfor det er som det er:
http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-paa-amino.aspx

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)