Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikker hosting i DK?

Side 5 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
ja, primært sagt. din maskine, dit problem.

Vi kan udføre ting for dig, feks skifte defekte dele osv, men det er for betaling.

Vi anbefaler maskiner med ILO / DRAC ( remote access control)men kan sælge dig noget KVM og remote power switch hvis det er.

Maskinen er fysisk hosted hos www.interxion.dk



Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
aaah ok

skal nok bare starte med en mindre løsning - rent teknisk - tror jeg laver en ny plan - starte billigt et sted. og så hoppe direkte til egen server når økonomien er fulgt med

Fra birkerød
Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan anbefale følgende:

Skal du have eget rack, 1/1, 1/2 eller endnu mindre, så prøv at kontakte http://www.interxion.dk/ - de har alt hvad et rigtigt hosting center kræver. Fysisk ligger de i Ballerup og jeg kender dem, da jeg har en server stående hos en ven, der har et 1/1 rack derude.

Hvis du vil have dedikeret server, så prøv http://www.easyspeedy.com/ - jeg har ikke set deres fysiske faciliteter, men priserne er meget fair. Og du får lov at boltre dig på din hele egen server - til gengæld bør du selv være sysadm eller få hjælp til dette.

NGDC har jeg tidligere benyttet og været rundt i deres lokationer - også et seriøs hosting center.

Skal du have hostet en mainframe på dual- eller tri-site lokationer (eller hvad med overseas) kan jeg anbefale et helt tredie firma, men da jeg så vil være inhabil, vil jeg lade dette være

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
det er faktisk ENDNU mere ydmygt det jeg er nede på :-D

et par hundrede MB plads med php/Mysql til at køre en joomla dummy

Fra birkerød
Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dét kan jo køre på mit armbåndsur og dér sidder det meget sikkert

Hvis det bare er en dummy, så kan du jo vælge hvad som helst - men du startede indlæget med at spørge om forslag til sikre hosting steder, som du kan bruge som argument til din kunde. Hvis kunden ønsker seriøs hosting, så koster det penge, så nemt er det

Fra birkerød
Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hov, jeg ser lige at du skriver "regner med at kører med egen server - som de styrer!". Du skal nok præcisere hvad du mener med dette, da det er meget grundlæggende for hosting kontrakten, hvem der har ansvar for hvad. Du får fx ikke en udbyder til at tage ansvaret for serveren, hvis du samtidig forventer at kunne boltre dig som sysadm wannabie. Og det er nok de færreste der har lyst til at administrere din indkøbte og af dig installerede server.

Så, hvis du kan præcisere behovet, er det måske nemmere at foreslå mere konkret.
Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
det er korrekt jeg startede eet sted med min tråd - derfor jeg lige skrev en update, at undervejs har mine behov/plan ændret sig så jeg lige vil prøve konceptet af inden jeg investerer i en helt server

kunden er mig selv, så før varen er solgt er der ingen penge til at købe server for. Er dog stadig aktuelt hvilken serverhost jeg skal vælge

men dejligt med feedbacks til hvilken host jeg kan stille en server - og jeg regner med at min programmør ka novertales til at styre serveren - er grafikker ikke kodedreng

Fra birkerød
Tilmeldt 28. Feb 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Ikke for at være penitten, men en programmør er ikke det samme som en sysadm. Han kan sikkert hjælpe med opsætning af fx php, MySQL etc, men du skal også være opmærksom på patchning, sikring af din server etc, når det er din egen. Så måske det er bedre at starte med en alm hotel løsning?
Tilmeldt 18. Jan 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Dato: 01-03-2007 13:00:11
Forfatter: hnrk hmmr
Ikke for at være penitten, men en programmør er ikke det samme som en sysadm. Han kan sikkert hjælpe med opsætning af fx php, MySQL etc, men du skal også være opmærksom på patchning, sikring af din server etc, når det er din egen. Så måske det er bedre at starte med en alm hotel løsning?


Jeg VIDSTE jeg aldrig skulle have sluppet min photoshop - du har ...igen...ret snupper bare en tilfældig host fra hylden indtil jeg hopper på en serverløsning
Side 5 ud af 6 (52 indlæg)