Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Midlertidigt lukker Danmarks Avis :-(

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:
Jeg hælder mere til at Sevde konstant forsøger at score nogle hurtige penge med den ene ide og så den anden.

Det er da ikke negativt at kunne score nogle hurtige penge. 

gweb:
Først er det en billig bil der skal sælges, så er det en webshop partner der søges, og så forsøges der at sælge dyre reklamer i en på forhånd dødsdømt avis

Er der nogle der er blevet snydt der? For mig ser det ud som en der vil prøve nogle ideer af. Nogle prøver dem i en lille skala og andre satser på lidt mere.

Men måske har Sevde behov for en mentor el. lign?

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tommy Krabbe:

Mark Jensen:

Hun er nok tilbage i næste uge, med en ny ide ;)

 

 

Og så skal hun for mit vedkommende være hjerteligt velkommen. 

Det er vel  meget sundt at teste sine idéer, og folk er jo mere end velkomne til at springe indlæg over. Vi hylder andre steder folk, der har taget chancer og barslet med idéer, og pludseligt så er succes'en der en dag.

Hvis folk skulle være betænkelige ved et samarbejde, kan de jo bare følge historikken her på Amino og tage deres egne beslutninger.

At springe hendes indlæg over er sku ikke lige så nemt, de kommer konstant op. Og hver eneste gang er det noget meningsløst der kommer, hvor hun enten prøver at sælge noget eller har stjålet teksten til hendes artikler andre steder.

Hun er utrolig useriøs og der kommer ugentligt et nyt indlæg, med et nyt koncept hun forsøger at høste penge på. 

For mig er det utrolig svært at tage seriøst, og det er træls når man støder på alle de her indlæg konstant. Især når de råd MANGE folk har givet hende, bliver taget ilde op hun derefter bare kører samme stil som før.

 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark: derfor skal du købe et Plus!-medlemskab for at kunne "skjule" indlæg fra en given bruger...

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det fedeste at se en iværksætter som kommer med en god idé og udlever den.
Men det kan ikke alle være, at Sevde er lidt ukoncentreret og ikke følger slavisk en plan i hovedet er vel også fint.

Der har været mange af dem på Amino og hvis de ikke lære at fokusere på det næste trin i deres projekt.
Ja, så brænder de ud.

Jeg kan godt se det irriterende i den næste store idé som postes på Amino ugenligt, da man ved det ikke lykkes men før eller siden, opdager selve personen det også, hvis der ikke gives en vis dedikation, så vil det ikke lykkes.

Jeg var selv sådan før Amino og heldigvis studerede jeg mine fiaskoer og identificeret problemet.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:
At springe hendes indlæg over er sku ikke lige så nemt, de kommer konstant op

Det er jeg sikker på, at du godt kan finde ud af, selvom det ikke er nemt.

I værste fald kommer du til at miste 2 sekunder af din tid, indtil du finder ud af, at du ikke behøver at læse videre i tråden. Jeg håber, at det er en tab, du kan overkomme.

Hej med dig :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

WOOOOOOOOOOW !!!

ER I CHOK!! OVER ALLE DE TING I SIGER OG TROR OM MIG !!! Angry Sad

HVIS DER BARE VAR ÉN SOM HAVDE KØBT EN PLADS HAVDE JEG ARBEJDET DAG OG NAT OG FIK LAVET DEN AVIS...!

JEG HAVDE DROPPET AFLEVERINGER OG LEKTIER OG STADIG FÅET LAVET DEN AVIS!

JEG SYNES BARE AT FOLK TROR AT JEG ER EN SVINDLER ER FOR DÅRLIGT..!!!

 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sevde:

WOOOOOOOOOOW !!!

ER I CHOK!! OVER ALLE DE TING I SIGER OG TROR OM MIG !!! Angry Sad

HVIS DER BARE VAR ÉN SOM HAVDE KØBT EN PLADS HAVDE JEG ARBEJDET DAG OG NAT OG FIK LAVET DEN AVIS...!

JEG HAVDE DROPPET AFLEVERINGER OG LEKTIER OG STADIG FÅET LAVET DEN AVIS!

JEG SYNES BARE AT FOLK TROR AT JEG ER EN SVINDLER ER FOR DÅRLIGT..!!!

 

SEVDE

Med den energi og iver Du har udvist , der tror jeg at jeg muligvis har et produkt som Du kan sælge i det jyske og ved at blogge og lave noget youtube video få rimelig god succes. Skriv en PM hvis Du er interesseret.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Sevde:

WOOOOOOOOOOW !!!

ER I CHOK!! OVER ALLE DE TING I SIGER OG TROR OM MIG !!! Angry Sad

HVIS DER BARE VAR ÉN SOM HAVDE KØBT EN PLADS HAVDE JEG ARBEJDET DAG OG NAT OG FIK LAVET DEN AVIS...!

JEG HAVDE DROPPET AFLEVERINGER OG LEKTIER OG STADIG FÅET LAVET DEN AVIS!

JEG SYNES BARE AT FOLK TROR AT JEG ER EN SVINDLER ER FOR DÅRLIGT..!!!

 

Du er sikker maks 15 år - 16 år og teenager  , der var jeg også lidt svært ved fastholde i en ting ad gangen, tag dig ikke af dem , det giver ingen viden videre

Huske skaf en masse links til din siden et par tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

RSS - FEED nyhed plug in kan du ligge på din siden og skabe liv på din side http://www.dr.dk/Nyheder/Service/rss.htm søg evt. på google rss nyhed plug in evt. hvilken avis du vil følge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Sevde:

WOOOOOOOOOOW !!!

ER I CHOK!! OVER ALLE DE TING I SIGER OG TROR OM MIG !!! Angry Sad

HVIS DER BARE VAR ÉN SOM HAVDE KØBT EN PLADS HAVDE JEG ARBEJDET DAG OG NAT OG FIK LAVET DEN AVIS...!

JEG HAVDE DROPPET AFLEVERINGER OG LEKTIER OG STADIG FÅET LAVET DEN AVIS!

JEG SYNES BARE AT FOLK TROR AT JEG ER EN SVINDLER ER FOR DÅRLIGT..!!!

 

Hehe med  den teenage attitude skal du sku ikke regne med at folk tager dig mere seriøst end de gør nu. Det er ikke en måde at te sig på et iværksætter forum, hvor det genealt er seriøse mennesker som sidder.

Det er umuligt at tage dig seriøst, du springer fra den ene ide til den anden og gør ikke de ting du starter med færdig. Et par dage efter at du kommer med din nyeste "million ide" kommer du endnu engang med en ny.

Med din "såkaldte" avis ville du lave det som en gratis avis, pludselig efter at have udsendt den en gang ville du sørme have at det skulle være en abonnements avis. Derefter ville du også pludselig til at sælge reklamer i din avis.

Udover det gjorde du i din avis brug af billeder som du slet ikke havde nogle rettigheder til at bruge. Hvis nogen synes du er en svindler kan jeg skam godt forstå dem, tænk nu hvis de havde spildt penge på at købe en annonce i din avis, og at du så ugen efter vælger at lukke den ned....   Du påstår godt nok at du ville arbejde dag og nat, men altså igen du har på ingen måde førhen vist at du er seriøs, så hvorfor skulle folk tro dig denne gang.


Jeg kunne blive ved med at skrive, men pointen er at du har på ingen måde udvist nogen seriøsitet, og hver eneste ide du er kommet med er opgivet efter kort tid. 

Du kan på ingen måde forvente at der er nogen der gider at støtte dig, med den holdning. Du har fået vildt mange råd her på forummet, men enten overhører du dem bare eller også tager du dem ilde op.

Nå nu blev indlægget her ret langt alligevel, men nu blev jeg nødt til at komme med et surt opstød... Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Det der er fedt ved amino, i forhold til rigtig mange andre internetfora, er at der bliver holdt en god tone..kunne vi ikke blive ved med at holde det sådan, og hvis der er personlige kontroverser kunne man jo passende skrive en privat besked til hinanden..

Til gengæld synes jeg det er fedt at se alle de unge iværskættere herinde - Dansk økonomis fremtid afhænger af at alle bliver intreprenante og initiativrige, stort set uanset hvad man beskæftiger sig med.

Men når man arbejder med sådan nogle ideer her, er det altså en god ide at bruge nogle måneder på at gennemarbejdelsen ideen ned til mindste detalje. Det er sådan man finder ud af hvor meget arbejde det egentlig kommer til at
kræve, at realisere den. og når først man hiver andre med ind i projekter, så skal man være commitet, og gøre alt hvad der står i ens magt for at gennemføre projektet, ellers spilder man jo andres tid, og evt. Også penge..

Nå, men god ide at fokusere på lektierne..man skal jo have nogle grundlæggende redskaber, hvis man vil have succes!
Side 3 ud af 3 (30 indlæg)