Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løbecykler..

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har fundet nogle udbydere på det danske marked af løbecykler.

Men kender i nogle grossister, producenter hvor man kan købe løbecykler igennem ??

Mvh Kim

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Bumper den lige...

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

kim andersen:

Hejsa

Jeg har fundet nogle udbydere på det danske marked af løbecykler.

Men kender i nogle grossister, producenter hvor man kan købe løbecykler igennem ??

Mvh Kim

her er et udklip fra en af mine tideligere tråde.  http://www.amino.dk/forums/t/98063.aspx?PageIndex=1

 

Hej amino

Det er til dig der har en internet forretning eller fysisk forretning med salg af børne artikler/ legetøj/ tøj.

Her præsenteres Scoot balance cykel ! 

Der er en engelsk designet cykel, testet af børn, og efter at have lavet tier af prototyper er den endeligt noget frem til et resultat der siger spar to! 

Cyklens fordele: 

 

  • Der er monteret en bremse ( Så tænker folk hva' f* skal man bruge en bremse til på en børne cykel? Det skal jeg fortælle dig, når et barn ved første kontakt med et tohjulet køretøj, får gjort det til en vane at den dims med håndtaget er en bremse og hvis jeg hiver i den stopper jeg.. gør det at barnet har gjort det til en vane og når de så skal cykler på en lidt større cykel m pedaler. så har de allerede lært at bremse og har det i baghovedet (Psykologisk tilgang), og de er ikke bange for at cykle. Vor børn der ikke har haft en bremse har gjort det til en vane at "hoppe" af cyklen / falde / eller bremse ved at simpelthen smide føderne på jorden som kan være skadeligt for knæene.)
  • Den er lavet af 6061 alu rør. integreret styrfittings, 12 '' hjul m dæk / slange. en ekstra saddelpind når barnet bliver højre. en Quick Release, som gør det nemt at indstille saddelhøjden uden værktøj. samt ringeklokke (Som er det bedste salgstrick) 
  • Den er billig og kval. messigt den bedste på markedet. 
  • som forhandler har du størst avance i forhold til knokurrende mærker. 

Pris: 554 ex. moms pr styk. min. bestilling. 10 stk vejl. udsalgspris 999

må sælges online og i fyssisk forretning 

 

Er i interesseret ! kontakt mig! info (snabel-a) thebikeman.dk eller pr tlf: 2840 3567

 

 

 

kontakt mig hvis det var noget : 28403567 eller info@ the bike shop.dk

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakub.

Super fede cykler, men jeg har ikke en jordisk chance for at tage 10 stk hjem hver gang. Jeg skal lige igang med det, før jeg har mulighed for at fylde op på lageret.

Kunne ellers være lækkert på min webshop, men har ikke mulighed for det nu. 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det var en gammel post, du kan købe helt ned til et stk. men vi ser gerne at man tager et sortiment hjem (5 stk. )

Smid dit nr. i en pm så giver jeg dig et prej i morgen ?

 Vh. Jakub Slusarek

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Hvad siger du til sådan noget?

xxx

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne sagtens være en mulighed..

Send en pm med pris.

Er det muligt med dropshipping eller ??

 

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere der har spændende modeller at byde på..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et CVR nr.? Så kan du få et forhandler login til vores system, hvor det er muligt at bestille en  løbecykel af gangen. Det er selvfølgelig betinget af at du over tid vil aftage en del. Kan du evt. lige ringe til mig på 39 40 31 31.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim!

Jeg ved at www.room2play.dk i hvert fald forhandler Radio Flyer løbecykler i Danmark (distributør). Du kan prøve at ringe til dem og tage en snak om mulighederne :-)

Mvh

Peter

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)