Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé ang. Manchester United

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg overvejer at lave en blog/nyhedsside med Manchester United nyheder, transfers osv. Jeg har tænkt mig at den skal være på engelsk, da jeg jo så kan få mange flere besøgende og evt. penge.

Jeg har undersøgt det, og synes ikke jeg kan finde nogle andre gode sider der kun omhandler United.

 

Men har i en idé til et godt navn?

Fra Vejle
Tilmeldt 17. Jan 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil umiddelbart tro, at folk hellere vil gå ind på Manchester Uniteds officielle hjemmeside end at besøge din. Sorry :(

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtigt rigtigt mange united fan sider på engelsk (og dansk) på nettet. Så det er hård konkurrence. Fordelen er jo at det er noget du brænder for (Går jeg udfra) og derfor er villig til at yde en ekstra indsats uden det på nogen måde belønner sig i det første lange stykke tid.

We Are United Fans.

weareunitedfans.com er ledigt.

Held og lykke med projektet.


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

mathiasmf:

Hej. Jeg overvejer at lave en blog/nyhedsside med Manchester United nyheder, transfers osv. Jeg har tænkt mig at den skal være på engelsk, da jeg jo så kan få mange flere besøgende og evt. penge.

Jeg har undersøgt det, og synes ikke jeg kan finde nogle andre gode sider der kun omhandler United.

 

Men har i en idé til et godt navn?

 

Hej Mathias,

nu er jeg ikke den helt store fodboldtilhænger, men jeg kan ikke forestille mig, at der ikke er andre, der ikke er kommet på den ide endnu, at skrive News til Manchester United. Et hurtigt kig på Google.co.uk afslører også en smule sider.

Men det betyder selvfølgelig ikke at du ikke skal gøre det, hvis du brænder for det:

Manunews.org og manunews.net er ledige.

Hilsen, Iryna

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc Kilstrup:

Jeg vil umiddelbart tro, at folk hellere vil gå ind på Manchester Uniteds officielle hjemmeside end at besøge din. Sorry :(

Ikke nødvendigvis. Der er RIGTIGT mange informationer, rygter og omtale generelt man aldrig vil berøre på en klubs officielle side. Men han er jo så ikke alene om denne ide, det er her udfordringen er.

 

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med dig i dette.

Der findes jo også sider som OldTrafford.dk som har rigtig mange besøgende hver måned.

Tænk på at United måske er i top 3 over klubber med flest fans i hele verden.

Deres officielle side er da også et godt sted at finde nyheder, men min side skal være mere "fan-agtig". Du finder f.eks. sjældent transfer rygter osv. på deres egen hjemmeside.

 

Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse.Hedegaard:

Synes nu ellers der er massere af sådanne sider;

http://www.google.es/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=manchester+united+news 

Det kan du have ret i, men hvis du prøver at gå ind på nogle af de sider, så kan du se at de ikke just er særlig attraktive og pæne. De er spækket med reklamer mange af dem, og er i det hele taget ikke særlig indbydende og indholdsrige hvad angår nyheder. :)

Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Iryna.dk:

Hej Mathias,

nu er jeg ikke den helt store fodboldtilhænger, men jeg kan ikke forestille mig, at der ikke er andre, der ikke er kommet på den ide endnu, at skrive News til Manchester United. Et hurtigt kig på Google.co.uk afslører også en smule sider.

Men det betyder selvfølgelig ikke at du ikke skal gøre det, hvis du brænder for det:

Manunews.org og manunews.net er ledige.

Hilsen, Iryna

Haha, hvis man vil lave en nyhedsside om Manchester United, skal man nok ikke kalde siden for Man U. Flere af den engelske storklubs fans ser Man U som et skældsord - så vidt jeg er orienteret, er det også derfra, at 'Man Yoo' stammer.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Bunzo:

Iryna.dk:

Hej Mathias,

nu er jeg ikke den helt store fodboldtilhænger, men jeg kan ikke forestille mig, at der ikke er andre, der ikke er kommet på den ide endnu, at skrive News til Manchester United. Et hurtigt kig på Google.co.uk afslører også en smule sider.

Men det betyder selvfølgelig ikke at du ikke skal gøre det, hvis du brænder for det:

Manunews.org og manunews.net er ledige.

Hilsen, Iryna

Haha, hvis man vil lave en nyhedsside om Manchester United, skal man nok ikke kalde siden for Man U. Flere af den engelske storklubs fans ser Man U som et skældsord - så vidt jeg er orienteret, er det også derfra, at 'Man Yoo' stammer.

 

 

Der kan du bare se hvor meget eller hvor lidt jeg ved om Manchester United (eller fodbold). Ikke desto mindre var det ment som et velment råd, men så må han hellere finde på et andet navn...

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)