Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på visitkort

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

jeg skal have trykt 500 styks visitkort(gerne hurtigst muligt)

Design har jeg fået lavet, så de skal sådan set bare "trykkes" 

Er der nogle herinde som har nogen erfaring med dette og nogle gode firmaer, eller måske ligesom nogle firmaer herinde der direkte kan hjælpe mig :)

og til sidst hvad skal sådan 500 styks koste :)

God Aften


Frederik Fisker 

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Jeg har fået trykt mine hos VistaPrint.
Det kostede mig omkring 250 kr. inkl. fragt at få lavet 1.000 og kvaliteten er ikke noget at brokke sig over :-)

Supporten er også i top, et andet parti jeg bestilte til en medarbejder (250 styks til omkr. 120 kr. inkl. fragt) kom i en pakke der var ÅBNET og beskidt indeni. Jeg gjorde dem straks opmærksomme på det og havde svar næste dag om at de undskyldede og havde sendt en ny pakke afsted.

 - Det er god service, for de tager sig af mig, selvom det umiddelbart har været en klovn ved GLS der har mishandlet pakken eller endda åbnet den med vilje.

Held og lykke.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter print24.com til mine tryk. Ikke haft problemer med dem.

Prisen står på deres side (afhænger af tykkelse osv)

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune:

Hej Frederik,

Jeg har fået trykt mine hos VistaPrint.
Det kostede mig omkring 250 kr. inkl. fragt at få lavet 1.000 og kvaliteten er ikke noget at brokke sig over :-)

Supporten er også i top, et andet parti jeg bestilte til en medarbejder (250 styks til omkr. 120 kr. inkl. fragt) kom i en pakke der var ÅBNET og beskidt indeni. Jeg gjorde dem straks opmærksomme på det og havde svar næste dag om at de undskyldede og havde sendt en ny pakke afsted.

 - Det er god service, for de tager sig af mig, selvom det umiddelbart har været en klovn ved GLS der har mishandlet pakken eller endda åbnet den med vilje.

Held og lykke.

Bruger også Vistaprint men er lidt træt af deres meget aggresive markedsføring og deres underlige pris-variationer. Der er 1000 forskellige rabatter og ordninger hvor du sparer, det er ikke til at finde rundt i! Det er dog nogenlunde billigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

www.logiprint.dk  - det funker og det er meget billigt.

Lidt over kr. 200 for 500 stk. inkl. fragt

dbh.

 

Brian

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har selv kigget på f.eks. Vistaprint før, og deres priser er bestemt attraktive. Om kvaliteten og supporten er lige så god som ved et mindre trykkeri, ved jeg desværre ikke.

Jeg har talt med Mediamouse som virker utroligt professionelle, og deres priser er også udemærkede, dog dyere end vistaprint. - Supporten hos dem er dog bestemt meget bedre.

Hvis du dog blot ønsker et alm. billigt visitkort så tror jeg Vistaprint er den bedste løsning for dig.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har benyttet vistaprint 3 gange, og alle gange har jeg fået fine produkter. De er dog meget agressive i markedsføring (Jeg får mails HVER hverdag, med nye tilbud) Derudover har de som en anden skriver 8000 tilbud der variere i det uendelige, udfra hvilken måde du er kommet ind på deres hjemmeside.

 

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej frederik

hvor kommer du fra i landet

da jeg ved at i århus kan man få lavt visitkort

til en ok pris

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør en ting du aldrig kommer til at fortryde. Ring til Jesper fra Mediamouse og du har fundet din faste leverandør af kvalitet til gode priser

www.mediamouse.dk

Vi har brugt jesper som fast leverandør det sidste lille års tid, efter at have shoppet rundt i en lang årrække

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)