Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af www.Revoow.dk?

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg vil MEGET anbefale, at i sletter aktive links og fulde URL's til det omtalte firma her på Amino.

I må godt lade mit nofollow stå :-).

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne måske starte med at lave en pressemeddelelse så der officielt gøres opmærksom på det svindelnummer og den konsekvens det kan have for små virksomheder.? Hvis der er en der er god til ord og vil give et nap med, så vil det helt sikkert gavne rigtig mange virksomheder.

Eller måske en blog?

xxx

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Du fik vel ikke et cvr nummer eller lign?

Jeg fik deres Ip-adresse fra mailen. Men det er en amerikansk ip, sendt fra et eller andet standard support software. Men svaret var dansk, men det er nok bare en dansker der sidder og yder support gennem "moderselskabets" website så ip'en kan nok ikke bruges, hvis den kan så send en PM.

Har forøvrigt også forsøgt at kontakte en større dansk kæde sidst jeg var igang med dette. Håbet var at de havde flere ressourcer end mig til at håndtere det, men de var ret ligeglade svarede de, da man jo bare kan tilmelde sig og så er problemet løst. Men mon ikke andre større virksomheder ser anderledes på det. Så det er nok ikke en dårlig ide at kontakte nogle "af de store" som også er ramt.

Mvh. Jens

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

De skal da bare at anmelde dem med Google webmaster tools.

Der er adskillige af Googles retningslinjer de bryder.

http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=35769&hl=en

Her er nogle links fra siden:

Quality guidelines - specific guidelines

Så det er bare at tage fat fra en ende af.

Har linket til nogen af de oplagte klagemuligheder.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har følgende mail, som jeg har skrevet til dem med følgende svar

De var hurtige om at svare, men min seneste henvendelse kniber det med et svar. Mon jeg får et?

Læs nedefra og op.

-------------------------------------

Hej

Kan du give mig oplysninger på hvem der så ejer selskabet?

Den aggressive markedsførring som der bruges, skader min webshop – det skal jeg have sat en stopper for.

Hvad bilder I Jer ind at plante min webshop på google som usikker, fordi jeg ikke er tilmeldt jeres svindel koncept?

Jeg skal have Jer en tur i forbrugerrådet og evt et smut forbi retten på et senere tidspunkt, derfor skal jeg bruge lidt juridiske ejerforhold på selskabet.

Ser frem til et svar

Mvh Kevin

-------------------------------------

 tak, for din mail.

Det er ikke et dansk firma som står bag, hvad kan jeg hjælpe med?


mvh
Revoow


-------------------------------------


Subject: [SPAM] LOW * Revoow: Contact Us
Name: Kevin E-mail: kevin@lund.dk Phone Number: xxxxxx comment: Hej jeg vil gerne have lidt kontaktoplysninger på jeres firma i Danmark. Hvor og hvem står bag dette site? Mvh kevin

-------------------------------------

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu fået svar fra en af "de store".

De ville i hvert fald kigge på siden, og kontakte deres advokat i forsøget på at finde en løsning på problemet.

Så nu er jeg spændt på om det kommer til at have nogen virkning.

Mvh. Johnny Rosenkjær

PS: Med en af de store menes der et dansk firma, der er ejet af en stor multi-national kæde, som bestemt må have hvad der skal til for at få denne slags svindel stoppet.

PPS: Fedt at du i det mindste fik lidt svar Lund, men synes det er sjovt at se subject i den første mail du sendte til dem, det ser ud til at deres egen "contact us" havner i deres spam filter :)

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lund.dk:

Jeg har følgende mail, som jeg har skrevet til dem med følgende svar

De var hurtige om at svare, men min seneste henvendelse kniber det med et svar. Mon jeg får et?

Læs nedefra og op.

-------------------------------------

Hej

Kan du give mig oplysninger på hvem der så ejer selskabet?

Den aggressive markedsførring som der bruges, skader min webshop – det skal jeg have sat en stopper for.

Hvad bilder I Jer ind at plante min webshop på google som usikker, fordi jeg ikke er tilmeldt jeres svindel koncept?

Jeg skal have Jer en tur i forbrugerrådet og evt et smut forbi retten på et senere tidspunkt, derfor skal jeg bruge lidt juridiske ejerforhold på selskabet.

Ser frem til et svar

Mvh Kevin

-------------------------------------

 tak, for din mail.

Det er ikke et dansk firma som står bag, hvad kan jeg hjælpe med?


mvh
Revoow


-------------------------------------


Subject: [SPAM] LOW * Revoow: Contact Us
Name: Kevin E-mail: kevin@lund.dk Phone Number: xxxxxx comment: Hej jeg vil gerne have lidt kontaktoplysninger på jeres firma i Danmark. Hvor og hvem står bag dette site? Mvh kevin

-------------------------------------

Skide godt.

 

Gad vide om de betaler skat af reklameindtægterne i DK? Måske man lige skulle få nogle til at kigge på det også.

xxx

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke den store SEO-ekspert, men kunne man ikke også anvende deres eget trick imod dem.

F.eks. ADVARSEL Revoow er IKKE Amino godkent. Kan højst sandsynligt være SVINDEL

Tænk hvis alle Amino webshops ejerne havde sådan et link et eller andet sted på deres hjemmeside, ville det ikke skade dem SEO-mæssigt? Big Smile

Kommer snart...

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:

Jeg er ikke den store SEO-ekspert, men kunne man ikke også anvende deres eget trick imod dem.

F.eks. ADVARSEL Revoow er IKKE Amino godkent. Kan højst sandsynligt være SVINDEL

Tænk hvis alle Amino webshops ejerne havde sådan et link et eller andet sted på deres hjemmeside, ville det ikke skade dem SEO-mæssigt? Big Smile

 

Fedt Yes

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Baseret på en stemme kan man blive placeret som en dårlig virksomhed på Revoow.

Man kan tale om god og dårlig markedsføring og der rammer de for mit vedkommende i den dårlige ende.

 

Forstår heller ikke om det overhovedet er lovligt det de gør.

 

- Ivan

Side 3 ud af 5 (49 indlæg)