Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tanker og idéer omkring enkeltmandsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har brug for jeres feedback :-)

Mine tanker omkring min enkeltmandsvirksomhed er kort beskrevet som følger:

  • Konsulentydelser (MUS samtaler for virksomheder, sparring for iværksættere, forhandlingsklargøring)
  • Kursus (kommunikation, personalepleje, sponsorpleje, etik/moral)
  • Foredrag (livet som selvstændig, livet som bonusfar, arbejdslivets glæder og sorger)
  • Udviklingsværktøjer (meget som kursus form - jeg har udviklet forskellige tilgange til innovation/udvikling, disse værktøjer vil jeg undervise i, og dermed sælge videre)
  • Teambuilding (bootcamp, leg dig til samarbejde)
  • Networking (styring af netværksgrupper - skæv tilgang til måden at netværke)

Det var meget kort mine tanker og idéer - alt sammen med udgangspunkt i 'Probitas' = ærlighed

Glæder mig til at høre jeres tanker.

Takker jer alle på forhånd.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svært ved at se præcist hvad det er du ønsker feedback på?

Lige nu læser jeg en masse ideer, som ikke er prioriterede. Hvis du vil det hele, så når du ikke noget af det.

Jeg ville starte med at sortere voldsomt i ovenstående. Find ud af hvilket emne du brænder mest for, og så gå efter at opbygge din virksomhed omkring en eller maks. en lille håndfuld kerneprodukter. Ting hvor du ved at du virkelig kan adskille dig fra konkurenterne.

Jeg vil tro, at du kan få en langt mere kvalificeret feedback på den måde. Jeg holder selv foredrag om krigen i Afghanistan - hvordan man kommer i gang med foredrag ved jeg noget om. Men at sælge konsulentydelser i form at uddannelse i MUS ved jeg intet om.
Hvis det er foredragsdelen du er efter, så se evt. tråden her: http://www.amino.dk/forums/t/97842.aspx?PageIndex=2

God fornøjelse.

S

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit indspark Søren - det er en glimrende feedback.

Jeg ønsker lige den slags feedback, men også feedback på om der er nogle af de ting jeg beskriver, som er helt ude i hampen.

Ideerne er mange, og jeg er helt enig med dig i, at det gælder om at prioritere dem - det er jeg slet ikke kommet til endnu, derfor beder jeg også om feedback fra alle jer flittige aminoer :)

Tak.

/René

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)