Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

 

Jeg er en ung fyr på 26 som skal til at blive selvstændige for første gang.

 

Er en del nervøs men, efter jeg har surfet lidt på amino er jeg begyndt og få mod på at komme igang. Det jeg skal starte er en vagtfirma..

Er der måske en herinde som har erfaring med opstarte en vagtfirma 

 

Vil gerne til starte med spørger om hjemmeside.

1. Hvor meget koster det at lave en god hjemmeside?

2. Udover det grafiske, kan man få hjælp til hvad inholdet på hjemmesiden skal være?

 

Det vil være rigtigt godt hvis der var en herinde som har erfaring med opstart af en vagtfirma og kunne komme med nogen gode ideer til en som er helt grøn med op starte en vagtfirma.

 

MVH.

Batman

 

 

 

 

 

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesider kommer i mange størrelser og prisklasser fra få tusinde kr til millioner. Det kommer helt an på hvad du ønsker og hvad det skal kunne. Jeg tror dog i de fleste vagtfirmaer har en hjemmeside til en 5 - 15 k.

Og ja men kan købe sig til alt der er folk der skriver tekster og ynder alle muglige former for service.

Prøv en gratis personlighedstest på coreprofile.com

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Batman,

Velkommen til Amino!

En hjemmeside kan koste alt mellem himmel og jord, afhængende af hvor avanceret den skal være og hvem der skal lave den for dig.

Forestiller vi os en simpel hjemmeside, der blot skal beskrive dit firma og tillade at man kan kontakte dig, evt. via kontaktformular, skal du af med 3.000-8.000 kroner for at få et professionelt resultat som nogen vil stå ved. Du kan sagtens få det dyrere, men af egen erfaring vil dette være overpris for samme resultat.

Skal du have noget mere sprødt, fyldt med funktioner som kundedatabase og login, skal du op imod de 10.000-20.000 kroner for et godt og solidt resultat.

 

Du kan finde tekstforfattere - der er mange dygtige her på Amino - som kan skrive indholdet til din side.

 

Held og lykke :-)

 

P.s. Hvis du skulle være interesseret i et konkret tilbud på professionelt website eller grafik, er du velkommen til at skrive til mig per e-mail eller her på Amino.

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dine forudsætninger for at drive et vagtfirma ?

Du kan få en hjemmeside hos et firma der hedder telanco. Den koster 2500,- er ikke imponerende

men de har lavet en til mig da jeg var nystartet håndværker, og med adwords i baghånden har den kastet rigtigt meget guld af sig.

 

mvh

Jan C

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

  Jeg kender til at drive vagt virksomhed.

 At dømme ud fra dit indlæg er du en bedre vagt end forretnings mand.

 Ud over opstartskapital til Hjemmeside skal du godkendes af den politimesteren i den by virksomheden har adresse det koster ca 10.000 at få denne autorisation der skal betales hvert år.

   Du skal nok først overveje om du ikke kan tjene mere ved at blive selvstændig vagt og køre som  underentreprenør vil sige hvis du har bare 2 års erfaring kan du tage mellem 300 og 500 kr i timen. I KBH kan du let tage 500-600 kr i timen med ganske "kort" erfaring

 Hvis du er en dygtig vagt og du kender en 6 - 10 vagter du kan sige god for, Er du velkommen til at skrive til mig kan måske hjælpe dig så.

 

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle jer som har svaret....

 

Hey Simon.

Vil starte med at sige tak for din svar.

Jeg har arbejdet i vagt branchen snart 6-7 år  tog selve vagt uddannelse på 1.5 år har prøvet en del, alt fra portvagt, dørmand til personlig sikkerhedsvagt ...

Har gået med ideen om blive selvstændigt som vagt firma længe. Hensyn til autorisation det skal jeg søge ligeså snart jeg få cvr-nummer. Har lige snakket med en fra bevilling hos politiet så hvidt jeg husker så var det 5000 kr. som det ville koste mig.

Kender en del vagter men på sjælland....

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Lidt offtopic hvor lang tid tager det ca og lave en "sprød" hjemme side ?. Jeg er jo klar over at højere betaling også kan fremskynne processen Big Smile

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger omkring en uge på det, hvis ikke der skal programmeres et kæmpe system. Og det er til vores normalpris :-)

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Selv tak og sorry Batman11..

Du kender noget mere til branchen og arbejdet end jeg lige opfattede i første indlæg, beklager.

Det største problem i vagtbranchen er at fastholde og finde gode medarbejdere. Problemet er så mange stopper og kunderne opsiger en fordi man hele tiden sender nye folk som gerne vil have en uniform på men ikke kan holde til jobbet.

 

Tilmeldt 24. Jan 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg kun give dig ret i.

Ved godt det ikke kræver det hele store at blive vagt i Danmark. Det er måske også derfor der en del af de folk i branchen som ikke tager det seriøst, som du er inde på kun bære uniform. 

De 3-5 ugers kursus som de fleste tager synes jeg efter min mening er alt for lidt

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)