Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

carl mar møller pik er gud fissen har magten

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Carl Mar Møller har ellers nogle fede vinkler på vores kønsrollemønstre. Men det her er noget lort!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at youtube , sættet en begrænsning,

den er langt over grænsen

(Hvis du vil se denne video eller gruppe, skal du bekræfte, at du er 18 eller ældre ved at logge ind eller tilmelde dig. Hvis du foretrækker at undgå potentielt upassende indhold, kan du aktivere Beskyttet tilstand på YouTube.)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

han er godt nok dovn vis vil vise sig offentlige nøgen  man kan da i det mindste træne lidt , for så svært er det ikke at træne, det kræver bare en del motivation , måske skulle jeg tage forbi ham og give et strip show dette kunne måske motivere ham

her er et billedet af mig som stripper mik

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at han er en afskyelig mand, og får myrekryb hver gang han åbner munden. Han har bestemt ikke alle brikker hjemme, og kan slet ikke forstå at der er nogen som er "fan" af ham. 

For mig virker han bare som "dranker" versionen af Sidney Lee. Big Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

han er godt dovn vis vil vise sig offentlige nøgen kan man da i det mindste træne lidt , for så svært er det ikke at træne, det kræver bare en del motivation , måske skulle tage forbi han give et strip show dette kunne måske motivere ham

her er et billedet af mig som stripper mik

Nu må jeg så sige du ikke kan sammeligne ham med dig :-)

Flot krop, men få nået sul på maven :-)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

jan dig kener jeg godt ;)

og jo jeg er en kvinde;)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mikael

flot krop men please lad være med at ligge billeder af dig selv....

og ja carl mar har kurser- som han kalder for kurser-eller som jan betegner inspirations aftener:

problemet er at det er som regel svage mænd der kommer til sådan nogle aftener der vil opnå noget i deres liv. efter de har gået hos carl mar bliver de faktisk afhængige af ham, for cm er ekstem til at manipulere særligt de svage sjæle.

Hvis manden før han har mødt cm kunne få en kæreste og har været gift- 6 måneder hos cm så bliver han imbicil, han kommunikations niveuau bliver lige med 0, hans ego bliver hævet ja det betyder at han bliver til en casanova mand der faktisk få et problem i at få fat i kæreste igen!

så cm er en farlig coctail for svage sjæle, dem der modsiger cm bliver faktisk smidt ud af hans"loge" fordi at man er lidt for stærkt til at cm kan dominere og styre en.

Jeg overvejer faktisk at skrive en artikkel om ham, desværre mit sprog som i har nok bemærket et mit absolut svageste punkt i dette liv.... så det bliver nok ikke til noget.. desværre...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lokaldistribution.dk:

hej Mikael

flot krop men please lad være med at ligge billeder af dig selv....

 

set i forhold til det i linker nøgen fed mand der køre rundt , så ville jeg bare vis hvordan man kan se ud vis træner lidt , ham carl møller kan man se på video at han overhovedet ikke træner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

men en fin krop har du da ingen tvivl om det, desværre er jeg ikke til mande strip , hvis jeg var det ville jeg da hyre dig:)

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lokaldistribution.dk:

og ja carl mar har kurser- som han kalder for kurser-eller som jan betegner inspirations aftener:

problemet er at det er som regel svage mænd der kommer til sådan nogle aftener der vil opnå noget i deres liv. efter de har gået hos carl mar bliver de faktisk afhængige af ham, for cm er ekstem til at manipulere særligt de svage sjæle.

Hvis manden før han har mødt cm kunne få en kæreste og har været gift- 6 måneder hos cm så bliver han imbicil, han kommunikations niveuau bliver lige med 0, hans ego bliver hævet ja det betyder at han bliver til en casanova mand der faktisk få et problem i at få fat i kæreste igen!

så cm er en farlig coctail for svage sjæle, dem der modsiger cm bliver faktisk smidt ud af hans"loge" fordi at man er lidt for stærkt til at cm kan dominere og styre en.

Hej Lina

Nu ved jeg ikke hvad du vil med denne tråd.

Men problemet i dag, er at kvinder stiller flere krav til mænd end de gjorde førhen, som så også betyder at der findes en stor gruppe mænd idag, der ikke vil være noget som nogen som helst kvinde vil kikke efter.

Og det er så det marked som hr C. Møller er gået ind i. Han gør det at han giver dem et håb, selvom der måske ikke er noget. Men ikke desto mindre så holder dem væk fra at en depretion og til offentlig burde.

Nu er det naturligt at det er dem du kalder svage mænd der opsøger C. Møller, og det er netop et tegn på desperation, men der er så også mange som går ud og offer flere tusinde på dating sider uden at det giver andet end et håb. Eller render til psykolog.

Og egentlig kan jeg ikke se hvad problemet er med hr Møller, for han er jo en der kendetegner en del af den mandlige karakter, og det der også er ved hans opførsel er jo netop en provokation mod det mere strengente kvinde samfund, som vi desværre er ved at indføre. Og det lige fra at vi sortere de mere drengede børn fra i folkeskolen, til at man tager de mandlige tendenser fra en, i ens voksen liv, hvor man render fra skilsmisse til skilsmisse, fordi at man næsten skal slås om de forskellige voks og lotion produkter.....istedet for at man er det kvindelige og mandlige modspil i forholdet.

Og så kan man have en nok så fin krop som hr. Mikael, selvom der ikke skal meget hånd til at dækkeWink Så er det ikke det som der kendetegner en rigtig mand, som vi i den visuelle verden desværre sætter som det.

/Kenneth

Dette er ikke en kritik af mikael, jeg har stor respekt for ham, men mere en kommentar jeg ikke lige kunne lade vær med.Angel

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)