Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en webshop - Magento eller OsCommerce

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har kraftigt overvejet at få mig en webshop af flere årsager, men her kommer min kompetence ind i billedet.

Jeg er ikke 100 % skrap til at sætte en sådan op, så derfor søger jeg en som kan påtage sig opgaven.

Det jeg skal bruge er følgende:

- Webshop løsning på mit eget domæne/server (disse har jeg selv)
- paypal online betalings intergration (syntes PBS er alt for dyrt)
- PDF datablade til mine varer
- Afsendelse af online fakturaer direkte fra shoppen til mine kunder
-  En overskuelig og pæn shop (ved godt det ikke er nok med den lille beskrivelse men den tager når/hvis du påtager dig opgaven)
- Sidst men ikke mindst, skal shoppen være sikker. (den vil blive forsøgt hacket efterfølgende af nogle samarbejds partnere for at tjekke sikkerheden)

Det skal siges at jeg sagtens selv kan lægge varer ind i butikken, det er selve opsætningen jeg ikke mestrer.

Hvis du er frisk på opgaven og kan dit kram, så byd endelig ind, evt. send mig en PB eller giv mig et ring på tlf 2971 1114

Ps. Jeg er i KBH i dag, så hvis du er frisk og hurtig kunne jeg kigge ind til et møde med dig/jer. 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi kan levere en køreklar Magento shop inkl. hosting og betalingsgateway første år til 9.995,- (hvis du ikke ønsker dankort og derved betalingsgateway er prisen 8.995,-).

Se evt. mere om os her: http://getashop.dk

På spørgsmålet ang. osCommerce vs. Magento er jeg selvfølgelig farvet, men Magento blev iflg firmat bag (Varien) udviklet fra bunden fordi de var trætte af at arbejde på osCommerce. 

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Tak for dit hurtige svar - jeg kigger lige på sagen. 

Er der andre der vil melde sig på banen ?

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hermed et tilbud på hvad vi kan tilbyde dig:

Startpakke køreklar fra dag 1: kr.: 5.499,00


Totalløsning inkl markedsføring i de første 3 måneder, herefter mulighed for løbende sparring kr: 9.499,00


Alle priser er eskl. moms.

Leveringstiden er 14 hverdage.


Såfremt ovenstående har givet anledning til spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte mig på admin@cetadesign.com 

 

Med venlig hilsen

Morten Dal

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer 

Så lykkedes det, og jeg har fundet en der kan lave mit site, og siger hermed tak til Niel fra Mediastyle.dk

Tak for tilbuddene

Jeg ønsker alle en fortsat god dag

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)