Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blomster butik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i Amino'er.

 

Jeg har længe gået og tænkt at jeg vil starte noget seriøst op, men der har været en del ideer gennem tiden. Og for hver idé jeg får, går jeg ind og undersøger hvad det kræver osv.. Har været lidt hook på rengøringsfirma men har lagt den lidt til side da jeg også brænder for noget meed blomster, altså en blomster butik. Nu har jeg prøvet at søge noget omkring blomster butikker, da jeg gerne vil undersøge det market. Derfor vil jeg høre fra nogle af jer, evt jer der selv har en blomsterbutik.

 

1 Er det et godt market. Sælger det godt??

2 Har self tænkte på at beligenhed er det vigtigste altså det skal være et sted hvor der ik er en anden blomsterbutik tæt på, er det korrekt??

 

Vis der er skrevet et indlæg om det må i meget gerne henvise dertil.

 

På Forhånd Tak

 

Sara

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara

Jeg skal hurtigt sige at jeg ikke har nogen erfaringer med nogle af områderne, men jeg så bl.a. denne tråd:

http://www.amino.dk/forums/t/95833.aspx?#630832

Her er i hvert fald et indlæg fra en gartnersøn, som taler om markedet bliver mere og mere svært. Det er lidt samme opfattelse jeg har selvom jeg ikke selv arbejder med blomster, så har jeg mødt et par stykker som var på udkig efter en alternativ indtægt.

I rengøringsbranchen er der også mange om buddet, og her har jeg et par kollega'er med rengøringsfirma ved siden af vores samarbejde.

Har du arbejdet med blomster før?

Hvad er målet for dig?

Hvad gør at du vil kaste dig over blomster?

Hvilken del af landet har du overvejet at placere den i?

Mvh. Martin

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)