Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af klinik, med fokus på afspændingsmassage

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har tænkt mig at tage en intensiv uddannelse til massør indenfor de næste par måneder. Herefter er min plan at starte en klinik op, med fokus på afspænding og velvære. Jeg tænkte på at gøre priserne rimelige, ca:

200,- ½ time

350,- 1 time

500,- 1½ time

Har i tankerne at jeg vil lave visitkort, brochurer og hjemmeside. Jeg bor i en by med et aktivt bymiljø m. ca. 45.000 indbyggere. Min tanke var, at jeg ville høre de forskellige butikker oppe i byen, om de imod noget virksomhedsrabat ordning, ville lade mig ligge brochurerne i deres butikker.

Derudover havde jeg tænkt mig, at tage kontakt til alle små og mellemstore virksomheder i området, og prøve at overbevise dem om, at en virksomhedsordning indenfor massage både gavner deres medarbejdere og ledelsen.

Forstået på den måde, at medarbejderne vil få hjælp til at komme af med skavanker som sceneskedehindebetændelse, smerter i skulder, spændingshovedpiner m.m, mens lederne vil nyde godt af en forebyggende sundhedsindsats, sådan så de undgår langtidssygemeldinger senere hen, samtidig med det også er et plus overfor deres virksomhedsprofil, at de tilbyder medarbejderne frynsegoder.

Havde også tænkt mig at have et produktsortiment af cremer, olier, lotions og relevante helseprodukter i klinikken. Disse ville jeg så sælge i relation til hvilke slags problemer kunden har.

Mit kortsigtede mål ville være at have nogen og 50 kunder om måneden, mens mit langsigtede strækker sig imod en 100-120 om måneden. Dette anser jeg som ganske realistisk baseret på størrelsen af byen. Kan dog også være bange for, at jeg måske med alt denne promotion kommer til at overbebyrde mig selv?

Har flere tanker omkring projektet, men ville lige høre, hvad syntes I? Gode inputs og råd er guld værd :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder meget interessant. 

Det er godt at du har styr på dine tanker, og du formulerer dig godt.
Derudover er det godt med nogle realistiske mål!

Hvis du får brug for en flot hjemmeside, vil jeg meget gerne lave den for dig til en billig pris igennem mit firma, linde-media. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)