Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Subway International

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.

Er intereseret i at starte Subway i Danmark. Kan se på wikipedia at Subway har haft butikker i Danmark, som franchise, men er nu lukkede.

Nogen som ved noget?


Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Yup.. jeg ved min "lokale" subway blev pludseligt til en sunset ..
Damn hvor jeg elskede den med "meatballs" fra Subway...

Hilsen

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Subway findes jo stadig i udlandet, så spørgsmålet er om man kan prøve igen.. eller om hovedkontoret har opgivet efter sidste gang? Det finder man vel kun ud af ved at rette henvendelse.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Vores lokale Subway blev lavet om til "Subs and Burgers" for nogle år siden, da ejeren ikke fandt det attraktivt nok at være med i kæden. Indretningen og maden er dog fortsat stort set den samme, dvs. langt bedre end Sunset ;)

Jeg ved ikke hvor de køber maden eller hvordan det kan være at de fortsat må beholde det klassiske Subway-udseende.

Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Min hukommelse er vist lidt rusten, men jeg mener at det i midten af 90 erne var et Islandsk par som startede Subway. Deres første butik var på Hovedbanegården, og i løbet af relativt kort tid fik de åbnet nogle butikker.

De solgte (hvordan det er muligt ved jeg ikke) deres butikker til Sunset - dog var der vist nok en enkelt franchisetager i Subway systemet som ikke ville overgå til Sunset. Jeg mener (men er i tvivl) at det var forretningen i Kolding storcenter.

 

Det er meget underligt at Subway International accepterede at de solgte til et konkurrende koncept, det er normalt ikke muligt i de store internationale koncepter.

 

Mange hilsner

PS4 Franchisepartner

 

Bo Zoffmann

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Well, i dag er der i hvert fald kun en Sunset i Kolding storcenter, og det er jeg MEGET GLAD FOR! :)

Intet slår en Sunset Club.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi mangler en sunset i Horsens....så "sæt i gang"...

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 4. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Subway nåede at åbne over 20 restauranter i den periode de var i Danmark, men de lukkede så alle igen. Nogle lukkede helt, nogle blev videreført som selvstændige sandwich-barer og nogle blev solgt til Sunset Boulevard. Der var dog tale om enkeltvise salg - ikke et samlet salg af hele kæden.

 

Jeg så dog at Subway annoncerede efter franchise-tagere i gratisaviserne her for et par måneder siden, så måske planlægger de at vende tilbage til Danmark? Noget kunne tyde på det.

 

Jeg tror Subway var for tidligt ude da de var her sidst. De havde af en eller anden grund valgt Danmark som et af deres pioner-markeder i Europa. Men jeg tror ikke markedet i Danmark var modent til dem på det tidspunkt. Det tror jeg det er i dag. Mængden af sandwich-barer og restauranter er vokset betydeligt - ligesom udbuddet af og efterspørgslen efter fastfood der ligger ud over de klassiske burger og pizza er det. Samtidig har Sunset Boulevard vældig stor succes.

 

Subway ekspanderer også kraftigt i Sverige og Tyskland.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)