Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Subway International

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg savner også Subway...
Dels fordi de (i England ihvertfald) spørger om man vil have dobbelt ost på gratis), dels fordi de ikke bruger roastbeef i deres Melt, som Sunset agter at gøre det...

Jeg hilser dem velkommen tilbage :)

Efter Sunset overtog Subways restauranter, så var der altså også en i KBH, som forblev Subway. Den lå/ligger ude ved Bauhaus i Glostrup... så vidt jeg husker.
Jeg ved ikke om den er lukket, men den lå der for 2 år siden ihvertfald.

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-02-2007 19:58:16 Forfatter: Bo Zoffmann
Hej


Min hukommelse er vist lidt rusten, men jeg mener at det i midten af 90 erne var et Islandsk par som startede Subway.

Mange hilsner

PS4 Franchisepartner


Bo Zoffmann


 

Det er helt korrekt. Jeg var selv lidt involveret i det som rådgiver. Det har nok været i sidste ende af 90''erne, men jeg kan naturligvis ikke gå i detaljer her. Herudover har jeg ikke fulgt med i udviklingen efterfølgende (foretrækker Burger King).

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har på ingen måde direkte kendskab, men jeg spurgte i en af forretningerne, hvorfor de var lavet om, og her var forklaringen, at det var fordelagtigt at hoppe ud af subway, og at kontrakten muliggjorde det.


Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor er du interesseret i subway? Jeg har et koncept til dig som er noget derhenad, men det er lige en tand bedre. Hvis det var noget altså...
Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Tak for dit indlæg.
Hvis du har et bedre koncept, så lad os endelig høre.

Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg har hørt rygter om at det er dem der har sunset bouvleward der købte det og lukkede butikken og startede deres egen koncept.

 

mvh

Rooba

Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-02-2007 00:17:54
Forfatter: Skattekonsulenterne.dk

(foretrækker Burger King).



Så bare vent til MAX fra sverige åbner i danmark.... så får McDonald og Burger King travlt med at finde ud af hvorfor de ikke omsætter for så meget mere.... MAX har virkelig god mad ;)

www.max.se

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Ej, du skal MEGET hellere åbne en Starbucks i Skagen - men KUN hvis du fører Caramel Apple Cider - så lover jeg at blive fast kunde ;P
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu, vi allerede har bevæget os over i ønsketænkning, så vil jeg da foreslå, at du starter en Outback i DK. Damn - de har verdens (og jeg mener det!) bedste steaks! Jeg tager til USA snart igen udelukkende for at spise der! (De har også 1 i London, men jeg har ikke prøvet den endnu.. Det gør jeg nok snart :-) )

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)