Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en/flere store fansider på Facebook?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kunne godt tænke mig at vide, hvad netop DU har gjort for at skabe en stor fanpage.

Uden "snyd" eller hvad man skal sige. Har du stadig held med det?

 

Jeg synes næsten det er blevet umuligt at trække fans til en alm. fanside nu. For 6 måneder siden var det noget helt andet. Måske bare mig?

 

Skriv mig gerne en PB, hvis du har nogle store fan sites og har lyst til at hjælpe mig lidt.

 

 

Knus Signe

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe

Sidder lidt med samme problem, jeg har enda købt mig fattig i annoncer på facebook, så glæder mig til at se denne tråd ;-)

Mvh Jimmi

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi.

Samme her, de ved da godt hvad de skal ta' for det. Surprise

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen som kan hjælpe? :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en gruppe og jeg synes da det går os fint. 
Det kommer jo også an på hvad du mener med uden snyd... 


- vi har startet med at lave opslag på vores væg omkring siden og sendt invitationer ud til alle venner. Nogle af dem har så inviteret deres venner osv.
- derefter har vi afholdt nogle konkurrencer, hvor folk skal invitere til gruppen for at deltage, jo flere de inviterer jo større chance har de for at vinde (1invitation=1lod) 

Gruppen er her: http://www.facebook.com/group.php?gid=211876325282 


Mvh SA 

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe.

Jeg tror at nytænkning vil være det største 'gennembrud'..

Der er så mange der har "tilføj dine venner"-konkurrence, og man er efterhånden blevet så træt af det, da man ikke føler at man vinder noget.. Selvfølgelig handler det utrolig meget om at få mange til sin side, så flere ser den, men det skal nok bare snart gøres på en anden måde..

Vh

Casper Poulsen.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad giver den bedst effekt:

10.000 medlemmer hvor 1% har en faktisk interesse i fansiden

el.

1000 medlemmer hvor 50% er dedikerede fans?

Ved godt det ikke altid hænger sådan sammen - men alligevel. Folk er meget fokuserede på, at få flest mulige fans og når det endelig lykkes, synes de at alligevel at resultaterne udebliver.

Så hold fokus på at ramme netop din målgruppe og som også nævnt tidligere i denne tråd, så tænk alternativt. Der er stadig masser af muligheder for spændende tiltag på Facebook:)

Johannes

www.jatilroi.dk

 

Tilmeldt 7. Dec 07
Indlæg ialt: 242
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Signe

Jeg tror bare at der skal være noget indhold på din facebook side som intr din målgruppe. På vores side har vi ikke snydt eller noget - folk kommer ind fordi vi skriver om de ting der er spændene for netop den målgruppe.

Nu handler vores om hunde, og alle der har en hund har en mening om det :) Vi opdaterer facebook siden hver dag - og snart runder vi 4000 venner.

Se den her

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Poulsen:

Hej Signe.

Jeg tror at nytænkning vil være det største 'gennembrud'..

Der er så mange der har "tilføj dine venner"-konkurrence, og man er efterhånden blevet så træt af det, da man ikke føler at man vinder noget.. Selvfølgelig handler det utrolig meget om at få mange til sin side, så flere ser den, men det skal nok bare snart gøres på en anden måde..

Vh

Casper Poulsen.

Hej Casper,

Det kan slet ikke gøres på denne måde mere. Hvis du går ind i en side er det ikke længere muligt at tilføje vener. Kun hvis man er administrator.

Facebook vil gerne holde det til at man bare ser at ens venner bliver medlem, og så selv joiner siden. Det er også derfor at du nogle gange, fordelt over mange dage, vil se den samme person bliver medlem af den samme side. Sådan at siderne får noget opmærksomhed på den måde. Meget fair træk fra Facebook synes jeg.

Der er dog stadig den mulighed med at man beder folk tagge sig på et billede, eller tagge sine venner.

Men ellers så gør opmærksom på det tydeligt på dit website, det plejer at give en god effekt. Og fortæl folk, at de får noget unikt ved at være medlem. Men det tager tid :)

- Casper.

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

SA Pictures:

Jeg har en gruppe og jeg synes da det går os fint. 
Det kommer jo også an på hvad du mener med uden snyd... 


- vi har startet med at lave opslag på vores væg omkring siden og sendt invitationer ud til alle venner. Nogle af dem har så inviteret deres venner osv.
- derefter har vi afholdt nogle konkurrencer, hvor folk skal invitere til gruppen for at deltage, jo flere de inviterer jo større chance har de for at vinde (1invitation=1lod) 

Gruppen er her: http://www.facebook.com/group.php?gid=211876325282 


Mvh SA 

Du skal lige huske, at det er imod markedsføringloven, at belønne folk for at henvise deres venner til en ting.

Det bliver betragtet som spam og er du uheldig kan du få en bøde på 100 kr pr person dine medlemmer har inviteret og man vil forsøge, at tage udgangspunkt i det antal, der står folk har inviteret... Så selvom det er noget alle gør, så skal man passe på med det, da det er et område, som forbrugerombudsmanden mv. har fokus på.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)