Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besværlige kunder, kender i det?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannie H:

Hvis han bliver ved med at være træls og besværlig kan du jo vælge at ignorere henvendelserne.??????????????????????????

Med ovenstående bemærkning som du skriver her - må man da kun håbe at kundetilgangen ikke er særlig stor hos jer, får sådan behandler man da ikke en kunde eller gør man???

Hej Jannie H

Det som du skal tænke på er at DIT firma skal køre på DINE præmisser. Ellers bliver du udnyttet og går ned med stress.

Jeg er sådan set ligeglad med potentielle kunder, og begynder de at stille krav, inden jeg har en ordre i hus så ryger de ud til venstre. JEg er ikke en ludder for nogen, men driver et seriøst firma, og kan folk ikke forholde sig til det, så må de desværre søge en af mine konkurranter. Der er jeg faktisk kold et vist sted. For begynder man give ved dørene, så får man kun en type kunder, og det er useriøse, der vil udnytte en. Og så kan det være fandens svært at slippe af med dem igen.

Nu skal det ikke forståes på den måde at jeg skider alle et stykke. Men jeg kender mit formåen, og derfor kan jeg fravælge en masse ting, inden at de udvikler sig, og er folk ikke lydhør overfor det, så er det desværre ikke mit problem. Og tit er det netop det som der dræber mange, det er netop at de mere ser penge og opgaven, end hvad det indebærer.

/Kenneth

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kenneth,

Forhåblig betragter du ikke mig som beskrevet ( JEg er ikke en ludder for nogen ). for så har du da et seriøs problem.

Og nej ! Jeg går under ingen omstændigheder ned med stress, det har jeg været i den branche til i for mange år, til at jeg vil gøre .

Jeg er jo nok ikke 25 år når nu jeg har været i rengøringsbranchen siden 1982. Og ja ! Jeg har et seriøs firma.

/ Jannie 

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale at have 3 katagorier for dine kunder.

1. Dem som har en klar kravspecifikation for deres projekt.
Dem levere man til hurtigst muligt.

2. Dem som har spontant kontaktet dig og hvor der skal klargøres en kravspecifikation.

3. Dem som tidligere er nr. 2 men som kommer med fantastiske nye ideer, konstant.

For dem der er i 3rd katagori, tillader jeg altid små tilføjelser i starten, men kommer der konstant nye tiltag.
Så må du være ærlig overfor kunden og sige det ikke er muligt uden ny forhandling.

Og husk aldrig levere varen, koderne og meget mere uden at ordne betalingen først.

Til din kunde lige nu, der må du sige stop og forklare at nye ting koster mere.

 

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannie H:

Kære Kenneth,

Forhåblig betragter du ikke mig som beskrevet ( JEg er ikke en ludder for nogen ). for så har du da et seriøs problem.

Og nej ! Jeg går under ingen omstændigheder ned med stress, det har jeg været i den branche til i for mange år, til at jeg vil gøre .

Jeg er jo nok ikke 25 år når nu jeg har været i rengøringsbranchen siden 1982. Og ja ! Jeg har et seriøs firma.

/ Jannie 

Nu ved jeg ikke hvordan du driver din virksomhed, men man skal tør at sætte nogle faste rammer op. Og gør man ikke det, så vil det gå galt for en. Og den kommentar er trikket af den med at sådan taler man ikke til kunder.

Jeg taler til mine kunder som jeg lyster, og kan de ikke klare det, så er de velkommen til at finde et andet sted. Men ikke desto mindre så er jeg ærlig, og det er nok også derfor at kunderne vender tilbage.

Og så har det ikke noget med alder, eller om hvor længe man har været i en branche, for der findes folk der ikke tør noget som helst, og bare snakker kunder efter munden.  

/Kenneth

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannie H:

Hvis han bliver ved med at være træls og besværlig kan du jo vælge at ignorere henvendelserne.??????????????????????????

Med ovenstående bemærkning som du skriver her - må man da kun håbe at kundetilgangen ikke er særlig stor hos jer, får sådan behandler man da ikke en kunde eller gør man???

I den branche jeg kommer fra og har været i siden 1982 og vi taler rengøringsbranchen har jeg da også stødt på sådanne kunder, men hvad hander service egentlig om - jo ser i at få kunden til at blive tilfreds. Så holder man på dem en smule længere - og så behøver man ikke at bruge tid på sådanne indlæg.

/ Jannie

En kunde der ikke ønsker at betale for ydelserne er ikke en kunde jeg finder værd at samle på.

Kunden har ikke altid ret, og at forlange hjælp til ting der intet har med det tidligere udførte arbejde at gøre, og så ikke at ville betale for det har altså ikke noget med god kundeservice at gøre.

Det er nærmere et spørgsmål om dårlig forretning for leverandøren!

 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannie H:

Kære RJM

Den ovenstående bemærkning var vist ikke dig som skrev den - og derfor forstår jeg ikke din kommentar... Big Smile

Men okay herfra

/ Jannie

 

Nej, det kan også være lidt svært at sætte sig ind i hvis man kun har et overfladisk kendskab til branchen. No offense..

Jeg skrev primært indlægget for at få at vide om google adwords (dvs. annoncering på internettet), kan være MIT ansvar, bare fordi jeg har leveret en hjemmeside.
Fordi i mine øjne hænger de to ting ikke sammen.
Så jeg synes dine kommentarer om at du håber at kundetilgangen hos mig ikke er så stor er lidt drastisk.. Især hvis du ikke har forstand på det der er skrevet...

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

RJM:

Jannie H:

Kære RJM

Den ovenstående bemærkning var vist ikke dig som skrev den - og derfor forstår jeg ikke din kommentar... Big Smile

Men okay herfra

/ Jannie

 

Nej, det kan også være lidt svært at sætte sig ind i hvis man kun har et overfladisk kendskab til branchen. No offense..

Jeg skrev primært indlægget for at få at vide om google adwords (dvs. annoncering på internettet), kan være MIT ansvar, bare fordi jeg har leveret en hjemmeside.
Fordi i mine øjne hænger de to ting ikke sammen.
Så jeg synes dine kommentarer om at du håber at kundetilgangen hos mig ikke er så stor er lidt drastisk.. Især hvis du ikke har forstand på det der er skrevet...

Det er selvfølgelig ikke dit ansvar med Adwords hvis du havde ansvaret for design af hjemmeside og ikke andet? Hvis der ikke i kontrakten (går ud fra du har en?) står noget om Adwords, så er det da bare at sige til kunden at det ikke er dit ansvar. Det lyder lidt som om du har fået en besværlig - og uvidende - kunde, som ikke helt kan adskille de forskellige elementer i online markedsføring og webdesign. Så, få det afklaret hurtigst muligt og tilbyd eventuelt at henvise kunden til en Adwords konsulent - dem er der mange af her på Amino.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det var det jeg skulle være helt sikker på, at man ikke kan lave "en forkert hjemmeside", så G.A. pludselig ikke virker, fordi det ville jeg også synes var noget underligt.
 
Nej aftalen har KUN omhandlet levering af en hjemmeside, som sagt vidste jeg ikke engang før for nyligt at personen annoncerede på google, før jeg fik at vide at det ikke har virket siden jeg leverede den nye hjemmeside osv. osv.

Jeg er VIRKELIG serviceminded og jeg har gået LANGT for denne her kunde, med et smil på læben, men det er skruen uden ende.
Opgaven stammer helt tilbage fra oktober, og jeg bliver stadig bedt om design rettelser, eftersom kunden ikke helt kan bestemme sig og det her oveni er altså ved at være dråben for mig..

Jeg får ikke andet end sure miner og verbale irettesættelser, selvom jeg har leveret en fuldt funktionel hjemmeside, med et unikt og flot design udfra kundens ønsker.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig :-)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)