Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besøg på egen hjemmeside fra amino.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

 
Jeg mener at have fået et ret godt bevis på at aminoerne virkelig læser rub og stub på amino.dk
 
For et par uger siden fjernede jeg som en lille prøve det direkte link til vores hjemmeside på min signatur i profilen. Indtil da havde besøgsraten fra amino.dk til vores hjemmeside ligget på ca 12-15%.
 
Indenfor de sidste dage er den steget ret voldsomt til henved 65% - og jeg mener faktisk ikke at jeg har skrevet anderledes end før.
 
I nogle få tilfælde har jeg henvist til vores hjemmeside og det dokumentere faktisk at aminoerne virkelig går i dybden.
 
Er der andre der har samme oplevelse af Amino.dk "Det aktuelt bedste iværksætternetværk i Danmark"
 
 
Med venlig hilsen
 
Lars C
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja helt sikkert, for mit website der ikke indholder noget sønderligt og er sådan halvt færdigt (jaja, jeg ved det godt!) ser det sådan her ud hvad angår referrers:

Oktober:
2 265 1.33% http://www.amino.dk/idealbb/view.asp

November (til d.d.):
2 623 4.75% http://www.amino.dk/idealbb/view.asp

Jeg besøger da også selv en hel del andre amino brugeres websites også selvom jeg ved at jeg ikke nødvendigvis skal bruge produktet - nysgerrigheden er stærk!

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter at have læst næsten rub og stub på hele Amino i løbet af de sidste ugers tid, besluttede jeg mig nu for at poste mit første indlæg på dette, som jeg vil kalde det, det bedste internet-forum om iværksætteri i Danmark.

Personligt læser jeg alt hvad jeg kan slubre i mit sultne iværksætter-gab, og som en følge deraf, klikker jeg gerne på alt hvad jeg kan komme i nærheden af. Ligesom Helmer også skriver: Ikke nødvendigvis fordi virksomheden har et produkt jeg skal købe, men bare på grund af nysgerrigheden.

Nu har jeg den ære at kælder-iværksætteren Helmer igennem længere tid har været min trofaste hjælp og støtte, og jeg har af samme grund på Amino.dk haft mit link stående i efterhånden et stykke tid. Går jeg tilbage i mine logfiler, kan jeg finde det første klik fra Amino.dk tilbage i Oktober 2005, hvor statistikken lød cirka ligesådan som resten af tiden, nemlig på samlet cirka 50 besøgende fra Amino.dk. Dette er en god procentdel af vores samlede besøgende, og jeg ved da også, at Amino.dk allerede i dag har stået for et par af mine gode kontakter.

Tak for et godt debatforum - det eneste af sin slags - det er helt sikkert ikke sidste gang i hører fra mig!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)