Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fernando Torres, i parken.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Genialt...

Ser ud til at at Torres fra Liverpool skal til Chelsea...

Så nu Fck , Nu bliver i lammetævet :P...(Håber jeg)

Nå men, Ikke så meget andet... kan slet ikke vente på kampen i parken...

COME ON CHELSEA!...

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad blev der af solidariteten? Hvorfor må FCK ikke hjælpe Danmark lidt på de internationale ranglister? Noget helt andet er at det er noget lort at han skifter klub nu..suarez og Torres ville se godt ud I angrebet sammen!..æv!
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fedt. Nu bliver det bare endnu sværere at spille mod Chelsea i Fifa..

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Troede det ville blive en ren walkover for FCK, men nu får de forhåbentligt en smule modspil, hvilket gør kampen mere seværdig. FCK vinder dog begge kampe uden problemer Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvor meget han forstærker holdet - det bliver under alle omstændigheder svært for FCK. Selvom jeg da håber til det sidste. Da de to hold spillede mod hinanden sidst, så jeg både ude- og hjemmekamp live på stadion, og også denne gang skal jeg både se den i Parken og på Stamford Bridge :-)

Og at Torres er med, giver det bare lidt ekstra stjernestøv, men jeg håber da stadig at FCK tager den samlede sejr - selvom det er meget lidt sandsynligt. Det var dog tæt på sidst, hvor FCK var foran 1-0 på Stamford Bridge, indtil der var spillet omkring 94 minutter....

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads:

Jeg ved ikke hvor meget han forstærker holdet - det bliver under alle omstændigheder svært for FCK. Selvom jeg da håber til det sidste. Da de to hold spillede mod hinanden sidst, så jeg både ude- og hjemmekamp live på stadion, og også denne gang skal jeg både se den i Parken og på Stamford Bridge :-)

Og at Torres er med, giver det bare lidt ekstra stjernestøv, men jeg håber da stadig at FCK tager den samlede sejr - selvom det er meget lidt sandsynligt. Det var dog tæt på sidst, hvor FCK var foran 1-0 på Stamford Bridge, indtil der var spillet omkring 94 minutter....

 

Jeg så gruppekampene i Parken, men regner ikke med at få billet til denne. Jeg satser dog på at se returopgøret, da billetterne der er noget nemmere at skaffe og transporten er faktisk billigere til London end til København.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Jeg så gruppekampene i Parken, men regner ikke med at få billet til denne. Jeg satser dog på at se returopgøret, da billetterne der er noget nemmere at skaffe og transporten er faktisk billigere til London end til København.

 

Jeg tror ikke der er billetter tilbage til FCK-afsnittet på Stamford Bridge, men mon ikke der kan skaffes billetter til et neutralt afsnit?

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Nicolaj Thomasen:

Jeg så gruppekampene i Parken, men regner ikke med at få billet til denne. Jeg satser dog på at se returopgøret, da billetterne der er noget nemmere at skaffe og transporten er faktisk billigere til London end til København.

 

 

Jeg tror ikke der er billetter tilbage til FCK-afsnittet på Stamford Bridge, men mon ikke der kan skaffes billetter til et neutralt afsnit?

 

Jeps, det er jo ikke en speciel stor kamp for Chelseas supportere og jeg tvivler på om der i det hele taget bliver udsolgt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan prøve herinde :

Chelsea - FC Copenhagen tickets

Jeg ved at der er nogen der har fået billetter derinde, både til Stamford Bridge og Parken. Held og lykke :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser frem til to spændende kampe, og giver FCK 30 % chance for at gå videre...

Min spådom er, at der falder mindst 1 mål efter et langt indkast i de to kampe   Big Smile

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)