Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

øko alpaca strik... HJÆLP!!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminobrugere,

 

Har nu endelig taget det første skridt til at spørge om hjælp til de spørgsmål jeg sidder og rumler med. Gad vide om der er nogen herinde, der kan hjælpe med at svare på nogle af mine spørgsmål?

 

Er der nogen, der ved hvordan det foregår, når man gerne vil have sine egne modeller (til børn) i strik, lavet i udlandet?

 

Tænker umiddelbart på at satse på lækker øko kvalitet af bl.a Pima (bomuld) og alpaca og vil derfor høre om det bedste ville være at få et firma, der i forvejen sælger strikvarer af alpaca, til at få fat i garnet og derefter producere mine modeller?

 

Og hvad gør man i det hele taget når vi taler strik? ville jo helst have at det var håndstrikket, men hvor er det lige man finder folk til at gøre dette, og samtidig véd at kvaliteten efterfølgende er i orden? -især hvis man ikke lige selv har mulighed for at rejse ud og klappe lamaer og lave forretning i Peru, Bolivia o.l?

 

Er der nogen der har erfaring med produktion af egne modeller i strik? eller mon kender nogen, der kender nogen der kan hjælpe? (har prøvet at se om jeg kunne finde tråd om dette emne, men synes ikke rigtigt, at der er så meget der handler om strik... og har suget alle de andre gode råd,der ellers gives herinde, til mig

 

Mvh

Emilie

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)