Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvis jeg reklamer som (ældre hjælp) hvordan ville folk tænke.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

heej altså hvis jeg starter firma op og reklamer ældre hjælp hvordan ville folk tænke.

ville nemlige gerne hjælpe de gamle fks med at deres have og rengøring og små rep indenfor

og sådan ting, hvordan skulle jeg så reklamer firmaet , lyder det rigtigt med ældre hjælp,

kalder men det eller noget andet. håber jeg for hjælp.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

kasper1:

heej altså hvis jeg starter firma op og reklamer ældre hjælp hvordan ville folk tænke.

ville nemlige gerne hjælpe de gamle fks med at deres have og rengøring og små rep indenfor

og sådan ting.

Hej Kasper,

Det er selvfølgelig svært at vurdere hvordan folk vil tage det. Der er jo ikke nogen der kan argumentere i mod at ældre mennesker er ældre. Men det er måske ikke alle der vil mindes om det.

Du kan også kalde det "Senior service", "Seniorhjælpen" eller noget andet med "Senior" i. En anden mulighed er at finde ud af hvad sådan noget hed dengang de var unge og lav noget retroreklame så stil og navn passer sammen.

Uanset hvad du vælger, så tror jeg det vigtigste er at du udstråler troværdighed og er tillidsvækkende uden at det bliver poppet. Det er efter min mening vigtigt at du får et billede af dig selv implementeret i annoncematerialet, så de kan se hvem de kan forvente at have rendende i haven.

Uanset, så held og lykke med projektet :o)

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Heej tommy taak men eks hvis jeg kælder det for seniorservice. Men vil som sagt gerne hjælpe dem med haven og reng og lidt forskellige, men gider desv ikk pleje dem , hvordan kan Jeg undgår det .
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel ikke sværere end at fortælle dem det, når de ringer Smile

Du kan desuden på dine flyers i Fakta og Netto og Rema skrive hvad det er du laver, fx rengøring, havearbejde m.m. Smile

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

kasper1:
gerne hjælpe de gamle

Det er så det det eneste ord man ikke skal bruge, da der ikke er nogle der kan lide at blive kaldt gamle. Ældre, senior, og de unge over 70 er iorden.

Find evt. et ordspil som : Hjælp til de unge over 70, (eller 60)

Jeg ved fra mit "normale" arbejde at vore ældre borgere elsker den slags, få dem til at føle sig unge, selv om de skal have hjælp

Håber du kan bruge det

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)