Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man det?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Skovlunde
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny herinde, men prøver mig lige frem alligevel :-)

Jeg har gået i en længere periode og overvejet at starte noget tøj-salg op. Jeg har allerede bestilt nogle ED Hardy bluser hjem fra Kina for at tjekke kvaliteten m.m. Men kom til at tænke på om det overhovedet er lovligt at sælge kopivarer i Danmark? (Det går jeg ud fra, at det er - selvom de kalder det ægte).

- Og er der nogen der ved om man godt kan starte op med blot en hjemmeside med varerene, hvor folk kan gå ind og se det - og så kan de komme eller jeg kan komme til dem og sælge? Lidt a-la tøjparty.

Jeg har på senere tidspunkt tænkt mig at åbne en webshop, og evt. en forretning - men ville først lige starte ud med det overstående, hvis det kan lade sig gøre. Smile

 

 

Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke lovligt at sælge kopivarer i Danmark og du risikerer højst sandsynligt, at dine varer bliver snuppet i tolden.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er ikke tilladt.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nemlig det jeg tænkte. Men hvordan kan man være sikker på, at varerene man få hjem er ægte når det bliver bestilt fra fx. Kina?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria:

Det var nemlig det jeg tænkte. Men hvordan kan man være sikker på, at varerene man få hjem er ægte når det bliver bestilt fra fx. Kina?

Kan du som udgangspunkt gå ud fra, at de ikke er.

Brian

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du bestiller Ed Hardy fra et sted i Kina, kan du være ret sikker på, at det er kopivarer. Du er nødt til at kontakte producenterne af Ed Hardy, for at være sikker på at få fat i ægte varer. Jeg tror du skal passe meget på med køb af "mærkevarer" i Kina. Der er stor risiko for, at du ender op med store bøder.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria:

Det var nemlig det jeg tænkte. Men hvordan kan man være sikker på, at varerene man få hjem er ægte når det bliver bestilt fra fx. Kina?

Som udgangspunkt kan du være 100% sikker på, at firmaer som sælger varer ud af Kina sælger kopier... For dem som sælger ægte produkter i Kina, har svært ved at skaffe nok, så de kan efterleve den enorme efterspørgsel, som der er...

Næste problem er, at det er ulovligt at importere tøj, accessories, sko mm ind i EU med videresalg for øje. Det kaldes illegalparallelimport, og takseres på lige fod med falske produkter...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Skovlunde
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak. Så fik jeg da det på plads!

Er der nogen der kender en god hjemmeside, hvor jeg kan købe ægte tøj og lir (solbriller, kappe, smykker ect.?) - Ed Hardy, Baby Phat m.m. Synes jeg søger og søger, men ender altid på en eller anden kinesisk side. (Er ret sikker på, at jeg gør et eller andet forkert).

Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.startex.dk

Fra Skovlunde
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak! Det var meget brugbart. Smile

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)