Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man det?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria:

Er der nogen der kender en god hjemmeside, hvor jeg kan købe ægte tøj og lir (solbriller, kappe, smykker ect.?) - Ed Hardy, Baby Phat m.m. Synes jeg søger og søger, men ender altid på en eller anden kinesisk side. (Er ret sikker på, at jeg gør et eller andet forkert).

De fleste seriøse grossister/wholesalers i EU lægger ik tilbud online... Så det er ik så meget et spørgsmål om at Google, men mere et spørgsmål om at kende de rette, eller vide hvor man skal lede...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Jeg tror man skal kende sine kunder lidt personligt før at folk vil dit koncept om at du tager du til dem, eller de kommer hjem til dig og køber.

Jeg ville personligt ikke selv bryde mig om at købe vare på denne måde, da det for mig virker som om at personen sælger falske eller stjålne vare.

Hvis jeg var dig, ville jeg starte med en webshop, da du kan få en god standard til få penge pr måned .. Når du så får et godt overskud, kan du altid købe en "helt" webshop, altså hvor du betaler for den helt (kan koster mellem 8000kr og 17000kr) - fordelen er, at du slipper for at skulle betale pr måned, der hurtigt kan blive dyre i længden - samtidigt med at du kan gøre den meget mere specifik og personlig. Der er meget der kan ændres i standard webshops, men det kræver alligevel lidt teknisk kendskab.

 

 

Vh

Casper Poulsen

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)