Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg blev ringet op af google

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Og nej, det var ikke en fusker, der ville sælge mig et eller andet.

Jeg havde lige startet min første adwords kampagne, da jeg blev ringet om af en venlig sjæl fra google, der tilbød mig at analysere min første adwords kampagne og på den baggrund give mig et kursus i google adwords.

Efterfølgende fik jeg et grundigt kursus i alle funktionerne i adwords og en masse tips til hvordan jeg kunne gøre mine annoncer mere synlige, og hvordan jeg kunne bygge mine annoncer op, så jeg fik den bedst mulige klik pris.

Sammenlagt brugte medarbejderen fra google næsten en time på at lære mig alt om adwords, og derefter sendte han mig en opfølgende mail på de ting vi havde talt om, og nogle links til hvor jeg kunne læse mere.

Jeg synes at det er en fantastisk god service fra googles side, så jeg kunne godt tænke mig at høre om i andre har fået samme gode behandling, eller har jeg bare været heldig?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Det er meget normalt at google gør dette.

Jeg er faktisk blevet ringet op en del gange af google, hvor de har tilbudt mig hjælp til mine adwords kampagner.

Så det er absolut ikke unormalt det de gør.

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det har jeg ikke hørt om før. Det må siges at være en rigtig god service fra googles side. Ville ikke ha noget imod at de ringede mig op :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg da lige godt aldrig hørt før og jeg vil da tvivle på at det var en medarbejder fra Google.

Det er da helt fint du har fået gratis hjælp i en time, jeg tror bare du er ført bag lyset af en af de botnakker der pt. ringer rundt til firmaer med falske oplysninger om, hvor han kommer fra.

Jeg har hørt lignende før, hvilket skærper min mistanke.

Du skal endelig ikke føle at jeg ikke tror på dig - jeg tror bare du er blevet tørret i røven af en ikke navngivet person.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Bærbar.com:

Det har jeg da lige godt aldrig hørt før og jeg vil da tvivle på at det var en medarbejder fra Google.

Det er da helt fint du har fået gratis hjælp i en time, jeg tror bare du er ført bag lyset af en af de botnakker der pt. ringer rundt til firmaer med falske oplysninger om, hvor han kommer fra.

Jeg har hørt lignende før, hvilket skærper min mistanke.

Du skal endelig ikke føle at jeg ikke tror på dig - jeg tror bare du er blevet tørret i røven af en ikke navngivet person.

Jeg var også meget skeptisk til at starte med, men den var god nok.

Han bad ikke om mit login eller noget. Han kendte mine oplysninger i forvejen.

Der var på intet tidspunkt han forsøgte at få oplysninger ud af mig. Den mail jeg fik som opfølgning fra også fra @google.com og den indholdte oplysninger som en fusker ikke ville kunne have.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Bærbar.com:

Det har jeg da lige godt aldrig hørt før og jeg vil da tvivle på at det var en medarbejder fra Google.

Det er da helt fint du har fået gratis hjælp i en time, jeg tror bare du er ført bag lyset af en af de botnakker der pt. ringer rundt til firmaer med falske oplysninger om, hvor han kommer fra.

Jeg har hørt lignende før, hvilket skærper min mistanke.

Du skal endelig ikke føle at jeg ikke tror på dig - jeg tror bare du er blevet tørret i røven af en ikke navngivet person.

Hej Michael,

Den kan altså godt være god nok. 

Hvis de sammen er gået hans kampagne igennem uden, at trådstarter har givet adgang til kontoen er den 100 % god nok.

Mvh. Andreas.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - jamen jeg vil da heller ikke være 100% afvisende men har du prøvet at sende en mail til denne Google adresse for at se om du får et brugbart svar fra den ?

 

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Bærbar.com:

Ok - jamen jeg vil da heller ikke være 100% afvisende men har du prøvet at sende en mail til denne Google adresse for at se om du får et brugbart svar fra den ?

 

Nej og hvorfor skulle jeg. Jeg har fået en super god service og vedkommende har på intet tidspunkt forsøgt at snyde mig til et eller andet.

Jeg slap for at bruge tid og penge på lære adwords at kende, og jeg har derfor fra start af kunne lave gode annoncer der giver besøgende på min hjemmeside - og endnu bedre kunder der ringer.

Så jeg er ikke i tvivl - det var en fra google der ringede.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Bærbar.com:
Jeg har hørt lignende før, hvilket skærper min mistanke.

Jeg var også mere end almindelig skeptisk - men jeg har haft dem i røret tre gange, så jeg føler mig efterhånden overbevist.

De har i alle tilfælde vist, at der ikke var penge på kontoen og ville høre om jeg skulle have hjælp til at komme i gang (de ringede fordi jeg havde oprettet nogle konti for mine kunder, som så havde sendt deres opkald videre til mig). Det giver sådanset fint mening i mit hoved.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så er den jo nok go' nok :-)
Det lød blot som en onsdags and Cool

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)