Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

revurdering

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminos,

Så er http://www.esprezzo.dk kommet over på en ny platform og har endnu engang brug for jeres konstruktive kritik...
Jeg håber på at der er nogle af jer der er friske på at give vores nye "look & feel" en rusketur
 

på forhånd tak for jeres altid gode råd.

Mvh Lars

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars,

 

Det er en flot og ''ren'' side syntes jeg. - Der er flere af produkterne jeg fluks er blevet fristet af.

 

Min eneste mangel, er at jeg ikke kan se hvad det koster at få leveret varerne. Jeg gik i stå, da jeg skulle oprette en konto for at komme frem til forsendelse. Der er sikkert andre, der er lige så dovne som mig, og så bare tænker "så kan det også bare være lige meget". Jeg ville være glad, hvis fragten stod i indkøbsvognen og evt. øverst til højre sammen med totalbeløbet (især, hvis der er gratis levering ved xx kroner?)?

 

Ellers - er glad for jeres spørgsmål/svar og opskrifter. Det er rart med lidt bonus info. I kunne evt. vælge at lave hovedparten af opskrifterne sådan at man skal være logget på, for at kunne se dem? På den måde kan du måske få flere til at registrere sig - og flere at sende nyhedsbrev til?

 

Hilsen

 

- Jesper

Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

tak for feedback, for lige at svare/forsvare på dine input

1. mht pris på forsendelse kan den jo af gode grunde først vises når du har valgt din ønskede forsendelsesmetode...
2. gratis levering ved kr xxx er ikke aktuelt lige nu så den hest holder vi lidt (kommer muligvis senere når vi er ordentlig på plad i den nye shop løsning)

3. udmærket ide, jeg tænker dog at der skal lidt mere indhold for de registrerede brugere før det er interresant nok...

MEN rigtig mange tak for din tilbagemelding

/Lars

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars.

 

Har brugt et par minutter på jeres nye site, hvortil jeg blot må bemærke: Det er bare totalt iorden - Respekt.

 

Fantastisk enkelt og flot opsætning, teksten tilpas, billederne(incl. din Amino signatur) meget flotte og tydelige.

Her kunne andre lære rigtigt meget, mig selv incl. når jeg snart er færdig med vores nye site.

Flot skoleeksempel, I får topkarakter.

 

PS. Hvad med os, som nu kun drikke instant kaffe og er gået væk fra den lunkne campingkaffe og ikke helt er til ekspresso ?  Skal vi bare til at drikke rigtig god te?

 

PS2: Dit efternavn er også ok. til jeres site og produkter, men du får vel et nyt i morgen?

 

Held og lykke med sitet.

Med venlig hilsen

PB


Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej PB,

 

mange tak for rosen, det kan man jo aldrig få for meget af ... 

Jo tak mit navn er Brandt, jeg får et nyt i morgen... hver dag siden børnehaven, men faktisk stadig god humor.

instant kaffe siger du... godt så, hvad med stempelkaffe (evt. med friskkværnede bønner) bare fordi man ikke er til rigtig kaffe  behøver man jo ikke sjuske....

Mvh. Lars

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars.

 

Ja, humoren fejler intet

 

Der fik du mig vedr. instant kaffe, men hvad, når man kun ønsker en god (ja, ja, alt er jo relativt) kop varm kaffe - og ikke ønsker at have resterne en stempel kande (den bliver jo hurtigt lunken- alså kaffe!)

Nej, de nye turbosmarte enkelkops maskiner er ikke lige mig, det kommer jo til at koste en herregård, med bare et par kopper om dagen, selvom man kan købe puderne i Metro og Tyskland til under 1/2 pris.

Min nye elkoger er smart, funktionsdygtig og er hurtig og egnet til både kaffe, te, chokolade, supper m.m..

 

Men jeg er jo heller ikke ekspert på området og vil gerne lære- og nyde!

 

Venlig hilsen

 

Med venlig hilsen

PB


Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,




OK, så går vi i løsningsmode
   


  1. Den suverænt bedste løsning for dig, vil være en Gaggia fuldautomatisk maskine der brygger en kop ad gangen, du bestemmer selv hvor meget vand der kommer i (3 forskellige kop str.) Den benytter hele kaffebønner. dvs. den maler frisk kaffe ved hver brygning - så nemmere og bedre bli´r det ikke.
       
  2. Den suverænt billigste løsning for dig, vil være et smut ned til den lokale Bodum pusher og købe en "3 kop" (1 efter min vurdering) stempelkande og så en hurtig runde på http://www.esprezzo.dk og finde en lækker malet kaffe.



og husk at det jo er dig selv der doserer mængden af vand i din espresso. Italienerne laver jo også "caffe americano" = kop kaffe i dansk str. ...

uanset hvad - rigtig god fornøjelse.

Mvh Lars



Fra Kalvehave
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med den nye side... !!!

 

Den er rigtig rigtig flot, så den kan du rolig være stolt af !

 

Er der egentlig noget Amino rabat, hvis man nu skulle bruge noget...

 

Må man spørge hvem der har lavet siden ?

De venligste hilsner Jens Kristoffersen

Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jens,

 

takker mange gange.

siden har vi selv lavet, med grafisk bistand af http://www.graphia.net

Og Amino rabat - ja da, godt netværk er god pleje værd   send mig en PMnår du har bestemt dig...

Mvh Lars

Fra Kalvehave
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tager hatten af for det flotte design...

 

Vender tilbage hvis jeg skal bruge noget... :-)

De venligste hilsner Jens Kristoffersen

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)