Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

revurdering

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars

Jeg synes sidet er enkel, flot og overskuelig... ligesom en netshop skal være.
Og den klarer sig desuden fint på mac.

- godt klaret !!

Hvad er tanken bag den blålige farve?

Med venlig hilsen

Ronni

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot hjemmeside, designet kan man ikke sige meget til andet end det er pænt.
Men hvorfor er det lige, at man skal oprette sig som "bruger" med brugernavn og kode for, at købe lidt kaffe? Får man noget ud af, at være bruger af jeres side?


 


Fra København
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Pæn side, let og overskuelig. Dog synes jeg det er meget ærgeligt at man skal oprette sig som bruger for at få lov at købe. Jeg har aldrig kunnet se meningen med det, når man nu sigter efter b2c markedet. Jeg skal ikke logge ind for at betale i Føtex.

 

Hvis man ønsker brugervenlighed, skal man satse på krak integration istedet.

 

Man skal som udgangspunkt øge brugervenligheden og jeg ser det absolut ikke som brugervenligt at skulle logge ind.

 

vh

 

Kruse

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig flot og stilren side, den formår at præsentere produkterne godt, uden alt for mange forstyrende elementer og forvirrende indhold. Det hele hænger faktisk godt sammen.

Hvilket system kører din webshop på? og hvem har lavet den?

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kruse,

 

tak og ja 
Jeg er for såvidt enig med dig i at det ikke i første omgang virker kundevenligt at skulle oprette sig, Men når det så er sagt giver det meget større mulighed for kundevenlighed efterfølgende


- mulighed for at logge sig på i en fart næste gang 
- det er vores oplevelse at kunderne føler størrer tryghed ved at opgive navn og adresse, tlf m.m. når der er tale om en egentlig kundeoprettelse
- Vi kan tilrette spacialtilbud og sende til kundegrupper med specifikke "handlemønstre"
- og mange andre fordele som har gjort at vi nu prøver denne model (indtil videre (indeværende uge) ser det dog ikke ud til at være en begrænsning idet konverteringen faktisk er steget en del (statistisk sammenfald? måske) anyway vi gi´r det en chance

uanset - tak for input

vh Lars

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Var det ikke en ide at arbejde både med en login og en direkte betaling? Det kan vel ikke være så fantastisk svært at lave?
F.eks. kunne man når man kommer til betaling vælge at blive oprette som kunde med alt hvad dertil hører, evt. med nogle få % rabat?
Så er man da "næsten" sikker på ikke at tabe kunder på den konto.

Peder

Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder som en god idé det kommer med på "joblisten"

VH Lars
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)