Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættermesse i Aalborg

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej folk,

Er der nogle der skal ud til iværksættermessen i Gigantium her på torsdag d. 10 november? Det er kl. 14-22.

Jeg kommer selv med min kollega :)

Mvh,
Christian
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg ikke set annonceret noget sted - har det noget med KickStart at gøre? Har arrangementet en hjemmeside eller et navn, så man kan læse mere om hvad der skal ske?

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, det har det ikke - men mød op og se det, tror det bliver spændende nok. Jeg havde heller ikke set det før jeg fik nogle billetter af min far :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor får man så billetter :D
- Det virker lidt under-promoveret
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hehe, jamen ved indgangen vel. Det kan da ikke være en lille messe siden de har lejet Gigantium :)
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var inde og kigge i Aars igår.

Centralt var en masse iværksættere som fik lov at lave stande og prøve salget af. Det er nu meget sjovt at kigge på, og se hvad de gør for at tiltrække opmærksomhed.
Rundt om var alle rådgiverne placeret, bl.a. Patrade med patenter, nin, og så videre.
Jeg var derinde i forbindelse med et konkret projekt, og fik lidt ud af det. Aalborg virker mere omfattende.
Vi snakkede mest med TIC/NIN/xxxx (slå ordet Signalforvirring op, og i får deres stand). De kunne faktisk hjælpe med nogle praktiske ting, og snakker naturligvis fortroligt.
 
Jeg hørte også et enkelt indlæg med Steen Rasmussen fra S-Card og næstformand i DI (mener jeg).
Lidt tørt, men meget fokuseret på iværksættere, nøgletal Danmark<->Resten af verden, samt egne erfaringer.
Jeg ville gerne have hørt Frode Munksgaard''s indlæg, men vi iværksættere har altid deadlines....
 
Jeg dukker helt sikkert op i Aalborg. Mest for at finde samarbejdspartnere, men også for at høre nogle indlæg.
 
Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Overvågning og diagnosticering - klager dine brugere også over lange svartider ?
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Så er jeg kommet hjem fra messen. Det var super fedt - jeg fik især meget ud af peptalk med Jens Ladegaard, som er utrolig god til at fortælle og virkelig spytte en masse guldkorn ud. Hans peptalk gik på at nøglen til vækst var kundeloyalitet og var, som sagt, rigtig spændende at høre.

Der var måske ikke voldsomt mange stande på messen, men det var overskueligt og nu meget hyggeligt :)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var omkring messen i Aalborg og kigge, men syntes ikke rigtig der var noget at komme efter. Det var ikke nemt at se, at de havde brugt tid på at snakke salg - enten virkede de ugidelige eller overivrige og ingen af delene virker befordrende for salg...

 Der var et par steder der fangede min interesse, men desværre kunne de ikke svare på mine spørgsmål om deres eget produkt. De lovede at vende tilbage med mere information, men de havde allerede på det tidspunkt brændt chancen af.
 
Jeg talte med et par stykker om forløbet op til messen og omtalte det mest som salgsgas og uden særligt brugbart indhold. Så jeg vil afholde mig fra at følge det næste hold, hvad jeg ellers havde planlagt.
- Har nogen andre erfaringer?
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)