Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til firmanavn?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København N.
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 27
Fra  MD el-teknik & design ApS Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er uddannet el-installatør med mulighed for autorisation. Efter et stykke tid som arbejdsledig på markedet, har jeg besluttet, at kaste mig ud i at starte egen virksomhed. Jeg vil starte en el-installationsforretning og stifte et ApS.

Jeg er bare i tvivl om firmanavn til virksomheden, og søger derfor nogle ide'er og lign. her igennem.

Jeg syntes det skal indeholde noget personligt, fagligt og noget der kendetegner det jeg leverer. Husk at det også skal pryde en firmabil.

Jeg bor i København og dette vil også være mit arbejdområde. da jeg er ny i branchen bliver jeg nødt til at tilbyde så meget forskelligt arbejde som muligt. Har ikke noget bestemt segment jeg skal ramme. I første omgang bliver det "mund til mund" metoden hvad anskaffelse af arbejde angår. 

Jeg syntes det er for nemt/kedeligt at kalde sit firma ved "navn installation ApS", så det skal jo også skille sig ud fra mængden.

Det skal samtidigt heller ikke være for langt og svært at udtale m.m.

Jeg har selv følgende forslag:

-MD el-design (har booket dette domæne)

-MD el-teknik & design

-MD el-design & teknik

MD er mine initialer (det personlige), men det har I nok regnet ud.

Alle indslag er velkommen, bare de er lidt seriøse....;0)

Mvh

Michael

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

MD el-design er et godt navn, men måske lidt for avanceret til Fru Jensen, uden at fornærme nogen.

Hvad med MD El-teknik ApS, alstå uden design, så er man ikke i tvivl om hvad du tilbyder og det er også spiseligt for både private og erhvevskunder, hvis du på et tidspukt skal prioritere dit marked.

Held og lykke med dit projekt 

Jesper Skeem, Telefoniløsninger til erhverv - H&N Gruppen Også god til SEO, Joomla og en masse andet!

Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med MichaEL-teknik (micha i en farve EL-teknik i en anden farve)

Fra København N.
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 27
Fra  MD el-teknik & design ApS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, ja, du kan ha' ret i at Fru. Jensen nok vil "spise" MD El-teknik ApS, det har også været i mine overvejelser, og kan stadig blive det. Syntes bare også at man tit i min branche, eller generelt håndværkerbranchen ofte ser den slags navne..... Men ikke tosset.....;0)

Fra København N.
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 27
Fra  MD el-teknik & design ApS Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, MichaEL-teknik, hmmm tjaaa, minder lidt om det firma der hedder "Micali EL". Vil nok heller ha' et navn for firmaet uden at blande mit eget navn for meget ind. Tænk nu hvis man blev så stor en dag, at man skulle sælge firmaet, så skal man passe på med at der er for meget personligt over navnet, da dette vil medføre at kunderne smutter eller lign. fordi det nye firma skal lave navnet om.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa. En hurtig indskydelse herfra: El-Trick Aps (El-trick.dk er frit). Men blot et forslag. Synes også at dine egne forslag med MD er gode, da det bliver lidt mere personligt så. (: Held og lykke med det..
Fra København N.
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 27
Fra  MD el-teknik & design ApS Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

El-trick ApS er ikke så tosset, der er jo nogle der kalder mig for trickeren....;0) Men hvad med MD el-trick ApS, så er der lidt personligt over det (ved ikke om det er ledigt). Ved godt at jeg skrev tidligere, at mit navn ikke sku' indgå i firmanavnet, men så længe det bare er mine initialer går det nok...

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo MD El-trick kunne sikkert godt fungere. Jeg vil dog undlade at sætte Aps med i dit logo o. lign. Så virker det måske en anelse for langt? Men ellers synes jeg det lyder godt (:
Fra København N.
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 27
Fra  MD el-teknik & design ApS Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal selvfølgelig ikke stå ApS, udover på bilen, brevpapir eller lign. MD el-trick, lyder som en fin mulighed....

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt du kan bruge det (:
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)