Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til firmanavn?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København N.
Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 27
Fra  MD el-teknik & design ApS Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er uddannet el-installatør med mulighed for autorisation. Efter et stykke tid som arbejdsledig på markedet, har jeg besluttet, at kaste mig ud i at starte egen virksomhed. Jeg vil starte en el-installationsforretning og stifte et ApS.

Jeg er bare i tvivl om firmanavn til virksomheden, og søger derfor nogle ide'er og lign. her igennem.

Jeg syntes det skal indeholde noget personligt, fagligt og noget der kendetegner det jeg leverer. Husk at det også skal pryde en firmabil.

Jeg bor i København og dette vil også være mit arbejdområde. da jeg er ny i branchen bliver jeg nødt til at tilbyde så meget forskelligt arbejde som muligt. Har ikke noget bestemt segment jeg skal ramme. I første omgang bliver det "mund til mund" metoden hvad anskaffelse af arbejde angår. 

Jeg syntes det er for nemt/kedeligt at kalde sit firma ved "navn installation ApS", så det skal jo også skille sig ud fra mængden.

Det skal samtidigt heller ikke være for langt og svært at udtale m.m.

Jeg har selv følgende forslag:

-MD el-design (har booket dette domæne)

-MD el-teknik & design

-MD el-design & teknik

MD er mine initialer (det personlige), men det har I nok regnet ud.

Alle indslag er velkommen, bare de er lidt seriøse....;0)

Mvh

Michael

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

MD el-design er et godt navn, men måske lidt for avanceret til Fru Jensen, uden at fornærme nogen.

Hvad med MD El-teknik ApS, alstå uden design, så er man ikke i tvivl om hvad du tilbyder og det er også spiseligt for både private og erhvevskunder, hvis du på et tidspukt skal prioritere dit marked.

Held og lykke med dit projekt