Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til freelance. Provisions sælger. ( Hotel & Restaurantion) (Livsstil-Brugskunst) (Børne og Daginstitutioner)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du Sælger, freelancesælger, eller provison eller .. ( speceil meget eget cvr. nummer)   indenfor et af overnævnte område vil jeg gerne have  kontakt med dig. Jeg leger med en mængde ideer pt. og vil gerne for at afprøver disse have dialog med personer der kan sige ja til at gå aktiv i marken og levere en professionel salg.

I forste omgang vil jeg gerne sparre lidt viden. og måske er vi lige pludselig i dialog.

Jeg vil gerne høre om..

1/ branche.

2/erfaringer. evt,om du har et bestående netværk af kunder...

3/geografi. hvordan ville du kunne løse opgaver.

4/ forventning til provision, afregningsform.

Jeg har en række leverandøre / samarbejdspartner som ville kunne kommer i spil.

Dog er dette ikke et direkte jobopslag, men en netværkssøgning med muligheder...

skriv en mail.eller pm hvis spørgsmål, jeg glæder mig til at høre fra dig.

Måske det er muligt for at lave en til 4 salgskuber.med 5- 10 salgsdistrikter i Danamrk.

Da mit ønsker at at skabe en mulighed for at  mindre virksomheder kan få en professionel sælger stabel på eks. landsplan uden selv at ansætte.

Hvis og så frem jeg kan få gåde til at gå op. så vil jeg kunne hjælpe med opgave sourcing til

disse grupper........... Så de løbende har spændende opgave. fra forskellige leverandør.

Det vigtige er NETVÆRK. BRANCHE/KUNDEKENDSKAB og viljen til at ville sælge....

 

Morten Nielsen. n-ielsen.dk

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Har sendt PB til dig.

PS du har ikke meget indhold på din hjemmeside.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)