Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg rode rundt i din fedtklump?

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra auning
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 47
Fra  KJ AUTO Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan. Nu har du stemmer nok:-)

Fra Næstved
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har stemt ;-) 

Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 909
Fra  ProvinsEvent Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Stemme afgivet Smile

 

Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også stemt, og jeg har luret længe inden jeg trykkede, hvis der nu var et trick :-)

 

Ser frem til at høre hvad eksperimentet går ud på... SNART!Smile

 

vh. Kenneth

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Gade :

Så røg der også en stemme herfra..

Lad os så få svaret Big Smile

Tak for alle stemmerne, folkens.

Min idé gik ud på at når vi loader en amino-side - så står der Iværksætter Debatten Amino - hvilket giver os følgene forkortelse IDA, som bekendt også er et pigenavn. 

Uden at vide det, så tror jeg at vores underbevidsthed registerer dette, især når jeg med fuld overlæg skriver pigenavnene med store bogstaver, som muligvis giver en lille ekstra effekt.

Men selvfølig skal man nok have en kritisk vinkel på forsøget også - http://www.baby-navne.dk/populaere-navne/ - for på denne år 2010 liste over pigenavne, der er Ida på førstepladsen, og alle de andre navne jeg har taget med på min afstemning er slet ikke at finde på listen, så det betyder helt sikkert også en smule.

Dette var bare mit første forsøg på at 'lege' lidt med underbevidstheden, det er sgu et spændende emne, men jeg må vidst nok heller øve mig noget mere. Big Smile

Her er resultatet af de 118 afstemninger:

ANE (17,8%)

EVA (33,1%)

IDA (43,2%)

ODA (1,7%)

ÅSE (4,2%)

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror nu nærmere jeg valgte IDA, fordi mine unger lige har set Emil Fra Lønneberg:)

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne sætte et meget stort spørgsmålstegn ved denne undersøgelse, da jeg vil tro at de kun er en meget lille del af deltagerne der læser Iværksætter Debatten Amino teksten øverst på siden. Det er først i dag at jeg har læst den linie. Jeg tror ikke at du har ramt underbevistheden i denne undersøgelse, men i stedet ramt plet i en undersøgelse angående pige navne.

Jeg har også valgt navnet EVA udfra jeg synes at det var det sødeste pige navn fra listen.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim (NoTanShop):

Jeg vil gerne sætte et meget stort spørgsmålstegn ved denne undersøgelse, da jeg vil tro at de kun er en meget lille del af deltagerne der læser Iværksætter Debatten Amino teksten øverst på siden. Det er først i dag at jeg har læst den linie. Jeg tror ikke at du har ramt underbevistheden i denne undersøgelse, men i stedet ramt plet i en undersøgelse angående pige navne.

Jeg har også valgt navnet EVA udfra jeg synes at det var det sødeste pige navn fra listen.

Jeg tror skam du har en god pointe. Er også selv blevet meget skeptisk på min egen undersøgelse. Der skal nok mange flere sanse-elementer  i spil, før man kan tale om en rigtig 'hjernevaskning'.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke selv tænkt over det på den måde der som du skriver det.

Jeg valgte IDA, på grund af at det er det navn jeg hører mest :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme jeg havde håbet på et mere "skummelt" eksperiment med en kæmpe AHA-oplevelse.

Jeg valgte udelukkende ANE ud fra at det giver mig bedste minder, rent dame-mæssigt :-)

 

hmm... Ane... Silkeborg.... hehe...

 

rigtig god dag allesammen..

 

Vh. Kenneth

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)