Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import af tyggegummi.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
ja grin i bare. men skal ha noget billigt tyggummi hjem et eller andet sted fra. havede en partner engang som skaffede 20000 pakker og de gik som varmt brød. er der nogen der kan skaffe dette hjem til mig meget billigt. evt fra polen tror nok det var derfra han fik det.
Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tyggegummi er billigt i Syrien?

 

Men tror det er svært at få fat i, i str. orden 20000 stk.

 

Tror du skal købe en 20 fod container før de gider tage dig seriøs.

 

Jeg har kigget i mine foretrukne, kan sgu ikke lige finde et link / url.

 

Men prøv kig her www.alibaba.com  Der finder man tit og ofte meget sjov der kan sælges

 

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mark.

 

Du går op i Amino`s fantastiske søgemaskine og skriver Polen - så skal du se løjer
Her finder du, hvad du søger, prøve bare link 1 og 2-så skulle den være der.

Det ser umiddelbart ud til at I kan lave noget samkørsel med maling, tyggegummi, brændsel,det må der være klejner i
Dette tip udløser vel en kasse tyggegummi?

 

Held og lykke

Med venlig hilsen

PB


Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mark

 

Har du fået dækket dit tyggegummi behov?

 

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Umiddelbart vil jeg anbefale ikke at køre nydelsesmidler og kemikalier på samme lastbil, husk at der er punktafgifter på tyggegummi, det bliver dyrt ikke at have styr på de rigtige papirer

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Ups glemte lige selve tippet, Det er min erfaring at landene i det tidligere Østeuropa har en langt større "Tygge Kultur" en vi har i Danmark, har set nogle tal fra Dandy´s eventyr i Rusland i sin tid. Derfor check også de Baltiske lande for indkøbsmuligheder.

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)