Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får i det til at køre rundt?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

 

Jeg overvejer at opstarte en webshop. Jeg har ikke helt styr på det endnu, men har nu fået undersøgt en masse. Det jeg ikke helt kan forstå, er hvordan små iværksættere (som mig selv) kan få økonomien til at hænge sammen i starten. En webshop ligger prismæssigt i omegnen af 300,- til 500,- om måneden. Derefter skal man så have en PBS aftale, og formoder de fleste har PBS ePayment, som du kan se priserne på her (Pakke 2). Dette render op i 1100,- til 1300,- kr. om måneden, som er en pæn slat penge for en nyopstartet iværksætter. Håber på at høre hvordan i har taget hånd omkring denne økonomiske del. (:

 

Mvh. 

A. Hansson

 

 

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Tilmeldt 22. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, var lige índe på en hjemmeside i dag og der så jeg en der lavet det som en overførsels, da hun bare solgte øreringe til få kroner pr sæt.. 

Ved ikke med rettigheder og hvordan, men der stod man skulle sende en mail på en email og så modtog man en bekræftelse og når den var sendt tilbage med regnr og konto nr så gik handlen igennem, købte ikke noget

Men det var da en måde at gøre det på, ellers findes der jo mange sider man gratis kan ligge sine varer på, og så sælge gennem dem blandt andet trendsales.. Nu ved jeg self ikke hvad du sælger men ja igen også bare en mulighed.. 

Held og lykke med det hele

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

AHansson:

Hej Amino'er.

 

Jeg overvejer at opstarte en webshop. Jeg har ikke helt styr på det endnu, men har nu fået undersøgt en masse. Det jeg ikke helt kan forstå, er hvordan små iværksættere (som mig selv) kan få økonomien til at hænge sammen i starten. En webshop ligger prismæssigt i omegnen af 300,- til 500,- om måneden. Derefter skal man så have en PBS aftale, og formoder de fleste har PBS ePayment, som du kan se priserne på her (Pakke 2). Dette render op i 1100,- til 1300,- kr. om måneden, som er en pæn slat penge for en nyopstartet iværksætter. Håber på at høre hvordan i har taget hånd omkring denne økonomiske del. (:

 

Mvh. 

A. Hansson

 

 

Hvad med en webshop til 0kr om maaneden paa et webhotel til 9kr om maaneden? Kan det ikke gaa an til at starte op paa?

Hvad med en Paypal aftale til 0kr i etablering og 0kr om maaneden? Kan det ikke gaa an til at starte op paa, selvom deres procenter er lidt hoejere end hos pbs ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

AHansson:
Det jeg ikke helt kan forstå, er hvordan små iværksættere (som mig selv) kan få økonomien til at hænge sammen i starten.

Det kan man heller ikke, også derfor at mange bruger kassekredit eller låner til det. Eller starter op ved siden af et fast job.

/Kenneth

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu faldte jeg lige over dette link, som viser nogle helt andre priser?  

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Nogle kloge mennesker mener at man nemt kan ha underskud i de første to år, og samme mennesker mener også at det er den holdning banken har, de kan leve med underskud i to år og så skal det ske noget. Om dette er rigtigt eller forkert kan jeg ikke svare på, men der er klart noget rigtig i det. Og det jo ikke kun webshops der har disse ´problemer´det gælder også de fysiske butikker ( vil næsten mene at deres udgifter er større ) Så underskuld er svært at undgå og det bør man ta med i sine overvejelser inden man starter.

Men godt du har nu bestemt dig til at få lavet en webshop cool, så er det bare med at komme i gang med at sparke røv, du har sikkert købt dig et domæne fx webshop.dk så sørg for at mens shoppen bliver lavet, at når folk kommer ind på www.webshop.dk så er der en side som fortæller hva de kan forvendte og at de kan tilmelde sig et nyheds brev ( på den måde får du en database med mails som du kan kontakt når du åbner og forhåbelig blive til kunder hurtigt ) få dig en Facebook side så hurtig som muligt så du også der kan få folk til at tilmelde sig. så langt så godt. Når shoppen så er lavet helt færdig så begynd at køre test på den, få folk til at bedømme den osv osv, når du har været alt det igennem er du 80 % klar og kan nu begynde at ta imod kunder. og først når du kommer dertil at du er klar til at ta imod kunder, fra da af skal du ha en pbs aftale, så få den først i sidste øjeblik for at svare på pengene. Og nu er du åbnet og nu ruller udgifter og det nu der skal kunder ind.

Det var lige hurtigt mit rå her fra. Og der er rigtig mange penge at spare hvis du sørge for at få styr på de vigtigste ting fx SEO. evt lytte til div Podcast fx Martin Thorborg, Thomas Rosenstand, og Potter Cut ( om online mærkesføring ) kan finde på Itunes.

 

Nå det blev da vist et lidt længere indlæg. Jeg håber du kan bruge dette til noget.

 

Held og lykke

de bedste hilsner 

 

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mick.

Tak for dit svar, det vil jeg helt klart tage til efterretning!

 

Mvh. 

A. Hansson

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

AHansson:

Hej Amino'er.

Jeg overvejer at opstarte en webshop. Jeg har ikke helt styr på det endnu, men har nu fået undersøgt en masse. Det jeg ikke helt kan forstå, er hvordan små iværksættere (som mig selv) kan få økonomien til at hænge sammen i starten. En webshop ligger prismæssigt i omegnen af 300,- til 500,- om måneden. Derefter skal man så have en PBS aftale, og formoder de fleste har PBS ePayment, som du kan se priserne på her (Pakke 2). Dette render op i 1100,- til 1300,- kr. om måneden, som er en pæn slat penge for en nyopstartet iværksætter. Håber på at høre hvordan i har taget hånd omkring denne økonomiske del. (:

Mvh. 

A. Hansson

Lavede den selv, 0 Kr
Bruger Paypal 0 Kr
Sælger digitale filer 0 Kr i levering

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

AHansson:

Hej Mick.

Tak for dit svar, det vil jeg helt klart tage til efterretning!

 

Mvh. 

A. Hansson

 

Var så lidt, bare glad for at kunne hjælpe ;-)

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)