Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der kan knækket Google Place koden??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen der kan knækket Google Place koden??

I de sidste 3-4 måneder han Google Place optager en stor del af den 1. google side. Og det er derfor ikke ligegyldigt at komme blandt de 10 højes rangerende på Google Place og hermen får et bogstav. Men hvordan kommer man det?

Ved nogle brancher bruger de meget omdiskuteres google stjerner til at ranger siderne, men det er vist ikke tilfældet for den branche jeg er i. Har lavet et par forsøg og eftersom konkurrenterne ikke har nogen stjerne, så burde jeg ligge nr. 1, men det gøre jeg ikke.

Så snakker google også noget om at det handler om afstand, men selv om jeg sidder på virksomhedens adresse, så kommer jeg stadig ikke i top 10.

Det sidste jeg kan forstå på google er relevans af siden, hvordan de måler det vil de af gode grunde ikke ud med. Men jeg tror det har noget at gøre med de links der er til siden på Place siden, dem generer google selv. Mine konkurrenter har flere link end mig, men selvom jeg opretter links de sammen steder som dem, så bliver de alligevel ikke registreret. Meget mystisk.

Alt på Google Place kontoen er naturligvis detaljeret udfyldt, nogen der har et godt bud til hvordan jeg forbedre min rangering?

(Har google lidt mistænk for at det er dem der kom sidst inde der bliver rangeret øverst. Ved godt det ikke er sådan de vil gøre det, men der står at det er en Beta version, og de første 2 måneder var vi top 10 placeret. Hvad mener i om den teori?)    

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her.........

 

Simon

Skal du flytte? Finde den billigste flytteforretning lige her: www.flytbilligst.dk

Skal du flytte? Finde det billigste flyttefirma lige her: www.flytbiligst.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har knækket nøden??

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det kan være vi skal have en ekspert på banen. Har vi ikke en Google ekspert i Aminos ekspertpanel??

 Jeg er vel ikke den eneste det har gjort mig nogle overvejelser i forhold til Google Place?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)