Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøring hos private

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg bor i Sønderjylland sammen med min mand som er vinduespudser. Vi vil gerne udvide forretningen med noget rengøring til private.

Vi er lidt i tvivl om hvad vi skal tage i timen. Er 250 kr. i timen inkl. moms for meget eller for lidt?

 

MVH Jane

Jane Hein Hansen

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jane Hein Hansen:

Jeg bor i Sønderjylland sammen med min mand som er vinduespudser. Vi vil gerne udvide forretningen med noget rengøring til private.

Vi er lidt i tvivl om hvad vi skal tage i timen. Er 250 kr. i timen inkl. moms for meget eller for lidt?

MVH Jane

Hej Jane

Det er jo i bund og grund et marked hvor der er ekstremt stort udbud. Bare herinde har der i flere omgange været folk der ville kaste sig over rengøringsmarkedet. Vil umiddelbart mene at prisen vil være et ret vigtigt konkurrence element, og her vil jeg mene at 250,- er for højt.

Mvh. Martin

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvordan tingene er i Sønderjylland og hvordan jeres firma fungere.

Men var jeg privat person ville jeg ikke give 250 i timen for det, de syntes jeg er alt for dyrt.

Jeg ved der er et firma her i Århus hvor jeg bor som ca gør det til 140-160,- alt efter opgaven.

Men der er jo kunder til alt, bare man sælger produktet rigtigt ;-)

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane!

 

200 kr plus moms i timen - hvis det kun er dig selv der skal have løn - er det vel ok - men hvis du vil ansætte en - kan du ikke engang dække dine direkte lønomkostninger.

 

Men hvorfor være så opmærksom på pris - hvis en potentiel kunde kun vælger dig ud fra pris, vil du jo blive valgt fra, hvis kunden modtaget et lavere tilbud.

 

Vælg kvalitet istedet.

 

Held og lykke

 

Bo

www.margretenborg.dk Rengøring Vejle - Rengøring Kolding - Rengøring Fredericia - Rengøring Horsens

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane

250 kr i timen inkl moms er i underkanten, I skal jo have alle jeres udgifter daekket samt der skal vaere en fortjeneste til jer. Nu ved jeg selvfoelgelig ikke, om I selv vil goere arbejdet eller I har en medarbejder, loennen er vel ca 120 i timen + andre omkostninger, saa er der altsaa ikke meget tilbage til jer.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er det da ogsaa for en privat, men et firma kan ikke goere det billigere, derfor er det nok en god ide, hvis man vil ind som firma med rengoering til private hjem, at blive godkendt  af kommunen under hjemmeserviceordningen, saa der er en kundegruppe man kan servicere der vil faa tilskud, mener det er personer 65 aar der kan faa tilskud

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Bjæverskov
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jane,

I Køge området tager de 170 Kr i timen plus moms. Men det er jo alt efter markedet og hvor meget konkurrence i har i Sønderjylland.

Dbh. Daniel.

Med Venlig Hilsen - Daniel, SeoPro.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

elda:

Hej Jane

250 kr i timen inkl moms er i underkanten, I skal jo have alle jeres udgifter daekket samt der skal vaere en fortjeneste til jer. Nu ved jeg selvfoelgelig ikke, om I selv vil goere arbejdet eller I har en medarbejder, loennen er vel ca 120 i timen + andre omkostninger, saa er der altsaa ikke meget tilbage til jer.

Jeg vil give Elda ret. I skal nemlig huske på at I skal have dækket Jeres udgifter... Jeg selv er ikke helt inde i den branche, men jeg tillod mig lige at spørge min kone ad. Hun har i flere år gjort rent både for private, men også for erhverv. Hun sagde med det samme, at det var ALT ALT for billigt. Men igen er der jo også forskel på, om der er tale om en hovedrengøring, eller om det bare er en ugentlig rengøring.

Fra Rødekro
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svar alle sammen.. Jeg vil lige finde ud af hvad priserne ligger på her i det sønderjyske.. Og er også igang med at finde ud af at blive levarandør hos kommunen.. :o))

Jane Hein Hansen

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har hørt flere firma i kbh tager 120 kr for en time...........om de så arbejder uden kvittering, ved jeg intet om.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)