Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

finde den rigtige samarbejds partner

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i den situation at jeg har "blue print" over et produkt, men mangler evnerne til at lave det.

Jeg har følgende på plads:
forretnings plan
markedsføring (nej ikke kun google ads)
server delen
har undersøgt marked
har enda nogle forretninger som har vist interesse for produktet.

 

Der findes pt næsten ikke nogen konkurrenter i danmark.

Jeg har så tænkt på at finde en partner som kan klare programmerings delen (både c#, samt php/mysql).

jeg kunne jo også "bare" ansætte en til at lave det, men det er økonomien ikke til pt.

Hvor søger jeg seriøse partnere ?
Men hvordan finder jeg den rette partner?
Hvilke krav kan jeg stille ?
hvordan sikre jeg mig at de personer jeg kontakter ikke snupper idéen?

 

Håber i har nogle råd som kan hjælpe mig i min søgen efter en partner.

 

Rasmus Svensson

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dbh Peter.

Fra Thisted
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ang at snuppe ideen er det jo muligt at patentere ideen således at andre ikke kan tage del af den der findes mange virksomheder som arbejder med patentering. Det er en kostelig affære men hvis ideen er god skal du bestemt gøre det

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej trådstarter nu kender jeg jo ikke dine engelsk kundskaber, men jeg kender nogle rigtig gode sider til at lære c# og alt det andet, som er på engelsk.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige hurtigt til seo++, nu synes jeg ikke det er ret sandsynligt, at man (indenfor den tid jeg forestille mig trådstarter vil vente) kan lære at kode f.eks. C#. :)

Jeg tror sagtens du kan finde en fornuftig partner herinde. Nøglen er netop, at du har lavet benarbejdet, og at du ikke bare stiller med "Er der noget der gider lave det her for mig, og få 50% af overskuddet, som jeg ikke lige har overvejet hvor skal komme fra"-hatten på. :)

Du må meget gerne kontakte mig på kim@b-web.dk - så kan det være vi kan finde ud af noget.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for alle svar.

Det med at lære C# kan måske godt gøres så man kan lave et simpel program som kan skrive hej på 7 sprog, men det jeg skal bruge kræver nok lidt mere erfaring, men kan være jeg tager fejl.

Jeg mener ikke at min kompetence ligger i programmering og derfor søger jeg en som har erfaringen og derfor satser jeg mere på idé udvikling, salg samt markedsføring.

Kim, jeg skriver lige til dig sidst på ugen, har lige nogle møder inden som skal være overstået inden jeg tager kontakt til andre.

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)