Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Guldnummer til salg: 22 22 22 22

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes sku det er billigt nok... Her er tale om et nummer, som er meget let at huske!

Har man en virksomhed, som lever af salg via tlf, så er sådan et nummer da optimalt! Tænk på hvor meget der kan spares på reklame budgettet via sådan et nummer!

Og fordelen ved 22222222 er jo, at det beholder en høj værdi, så man kan faktisk det se, som et aktiv, som holder værdien, måske stiger hvis man er heldig ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

IOOS Internet ApS:

Nordea: 33 33 33 33

4 x 44 A/S: 44 44 44 44

Interflora: 77 77 77 77

Og ikke mindst L'easy: 88 88 88 88

275.000 for 8 x 2 er selvfølgelig mange penge. Men for de rette er det sandsynligvis også alle pengene værd.

Jeg lever dog fint uden :o)

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke mit telefonnummer, jeg faldt bare over siden ved en tilfældighed.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror desværre ikke det er hans nummer :-)

Men jeg tror til gengæld at et nummer som 4x22 kan gå for noget mere end 275.000..

Der er jo trods alt kun 8 af den slags numre i alt i Danmark!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke fordi det kan sammenlignes, men domænenavnet fb.com et lige blevet solgt for 46 millioner kroner.

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved da, at teleselskaberne heller ikke holder sig tilbage på Platinnumre som dette jo er. 

Priser på mellem 100.000-200.000 kr. har de da taget for dem. Så ejeren tjener nok ikke det vilde på dem. Altså med mindre han har været heldig og fiske det når et nyt lavprisselskab dukker op, og der evt. kommer en ny nummerserie - som dengang ved Bibob.

Fra Espergærde
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

IOOS Internet ApS:

Det skal nok blive solgt. Det er stadigvæk et relativt lille beløb for en stor virksomhed f.eks. det er et godt nummer i forbindelse med markedsføring i TV/Radio. Spørgsmålet er bare om det er så meget bedre end et yx xx xx xx nummer f.eks. 

Jeg fatter slet ikke at folk gider at give sådanne priser, endsige overpriser i det hele taget, for telefonnumre, som jo er det forrige årtusindes kontakt bastion.

Der er jo ingen der, f.eks. hvis de skal bruge en VVS mand, lige husker at de 4 uger tidligere hørte en radioreklame om en VVS mand med telefonnummeret xx xx xx xx, nej vel, så er det væsentligt nemmere at huske Pløresødallejren's VVS raket fra Basseby som man så efterfølgende googler, som vi jo allesammen alligevel ville gøre førend vi overhovedet ville overveje at løfte telefonrøret, hvadenten vi kunne huske telefonnummeret til f.eks Leasy eller ej, så skal hjemmesiden selvfølgelig checkes ud først.  Vi er allesammen mere eller mindre efterhånden gået hen og blevet keybord'omaner, alt skal googles. Og er man så endeligt havnet på hjemmesiden, så betyder telefonnummeret's genkendelighed altså ikke det helt store.

Så i min verden er latterligt ekstremt dyre telefonnumre et spild af surt tjente overbeskattede penge, de giver ikke det afkast man ville forvente, når nu computeren alligevel har taget over.

Selvfølgelig er det da meget sjovt med et telefonnummer man kan huske, men alle numre man bruger jævnligt er jo alligevel på speeddial eller på mobilens simkort.

Så et nyt telefonnummer til 200.000 kr.??? Nej, ellers tak...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Staudal:

Der er jo ingen der, f.eks. hvis de skal bruge en VVS mand, lige husker at de 4 uger tidligere hørte en radioreklame om en VVS mand med telefonnummeret xx xx xx xx, nej vel, så er det væsentligt nemmere at huske Pløresødallejren's VVS raket fra Basseby som man så efterfølgende googler, som vi jo allesammen alligevel ville gøre førend vi overhovedet ville overveje at løfte telefonrøret, hvadenten vi kunne huske telefonnummeret til f.eks Leasy eller ej, så skal hjemmesiden selvfølgelig checkes ud først.  Vi er allesammen mere eller mindre efterhånden gået hen og blevet keybord'omaner, alt skal googles. Og er man så endeligt havnet på hjemmesiden, så betyder telefonnummeret's genkendelighed altså ikke det helt store.

VVS manden er næppe målgruppen for sådan et nummer... Så du har ret, for ham er det spild af penge, og købte han nummeret, så er det et udtryk for manglende forståelse af virksomhedens behov!

Men spørg Leasy, om de er glade for deres 8x8, som de har betalt kassen for! Svaret giver vist sig selv... ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Staudal:
Så i min verden er latterligt ekstremt dyre telefonnumre et spild af surt tjente overbeskattede penge, de giver ikke det afkast man ville forvente, når nu computeren alligevel har taget over.

Nu er målgruppen for sådan et nummer, nok heller ikke hr og fru Jensen, der synes det kunne være sjovt at have et let nummer.

Det er nok nærmere større virksomheder, med pengene i orden. også til at køre den markedsføring der skal til, for at du kan huske nummeret. Også om 4 uger.

Jeg har i hvert fald kunder, der med glæde ville have betalt det beløb for sådan et nummer. Og også mere. Vi måtte i stedet finde på alternativer, som de er endt med at blive helt tilfredse med.

Men havde det været til salg (eller havde jeg vidst det) på andre tidspunkter, var det blevet solgt. Og jeg ville sandsynligvis have kunne lægge et tilsvarende beløb oveni, for konsulent bistand til at finde nummeret :o)

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 01:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg købte : 42 10 10 40 for ca 3 år siden for 500,- kr (ubrugt nummer )

Det er abslout det værd. Det signalerer at du lige har gjort lidt ekstra og jeg får ofte at vide fra kunder til møder at det er fedt nummer. En god icebreaker til et møde.

Man kan også være ligeglad med sin url, sit logo , sit slogan og mange andre ting. Det jo op til en selv :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)