Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Businessman retning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står her og snart skal vælge uddanellse. Lige nu går jeg i 9. klasse.

Jeg har tænkt på at være business man. Men jeg ved ikke hvad der skal til for at lave sit eget firma... Hvad skal jeg gøre hvis jeg får en ide? Hvad er chancen for at mit firma går i vasken og jeg har brugt så mange penge på det? Hvad skla jeg så gøre?

 

Hvilken linje skal jeg tage for at blive bussiness man på hhx. Innovation?

Mange tak

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :)
Hhx er altid en god idé hvis du vil være iværksætter, men lige hvilken linje ved jeg ikke.

Det koster ikke nødvendigvis noget at starte et firma, det går helt an på hvad du vil lave!

Hvis du har en god idé er du velkommen til at skrive en PB eller en mail til xcauv@hotmail.com , så vil jeg meget gerne hjælpe.


/Casper Poulsen
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er altid godt med uddannelse, men en businessman er ikke noget, som man kan læse sig til. Hvis du spørger mig, er det vigtigst at man brænder for det. Så kan alt andet vente.

HHX innovation lyder som noget relevant. Hvis du er meget handelsorienteret, er det måske en god idé at snuse til den uddannelse.

Du skal dog passe på med ikke at lukke dørene til andre muligheder, da der plejer at være mange muligheder, som man ikke har lagt mærke til, som man måske bedre vil kunne lide.

 

Pøj pøj med det.

Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen begge. Jeg er stadigvæk i gang med at tænke på nye ideer :)

Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg går også i 9. klasse og overvejer meget business. Har talt med min lærer og vejleder om det, men deres råd har jeg ikke kunne bruge til noget. Jeg beder nu en herinde som har styr på det, please kontakt mig og få mig ind i det.

Med venlig hilsen, en 15-årig dreng som brænder for det.

Ilyas

Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jeg kontakte dig? eller kontakt mig på 

Kasperdont@hotmail.com

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er færdig til summer med hhx - økonomi og ledelse, det eneste det giver dig er en almen uddannelse og basal viden om økonomi og ledelse du skal på uni bagefter hvis du vil noget "business" 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)