Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få fingrene i næsten alt fra Kina. Vi er 100% danskejet

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas; Hun er måske stødt ind i den store kinesiske firewall :)

Bendtsen: Hvilke produkt kategorier sourcer i?

 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hun svarede da mig for et par dage side, og stillede mig nogle opfølgende spørgsmål, så tror bare hun gør det ordenligt..:-)

Hvis der ikke er nogen svar er det jo svært at svare på noget..:-9

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 13:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Hovedsageligt plastik, porcelæn, glas, stål, gummi og silicone og relaterede produkter - jeg kan desværre ikke hjælpe hvis vi taler elektronik, it mv. - Man bliver nødt til at kende sine egne begrænsninger :)

Bendtsen

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 18:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin: Jeg tvivler på at min email adresse er blokeret i Kina, men man ved jo aldrig :)

 

Povl: Jeg har udførligt beskrevet hvad jeg søger, inkl. produktfotos. Og man kan da i det mindste lige skrive hvis det nu er at man forventer at der går så lang tid inden at man kan svare - kan godt være at det er nok bare mig Smile Men hun kan jo selvfølgelig have været forhindret, og der er er sikker en god grund. Så jeg må jo bare vente væbne mig med tålmodighed!

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 19:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv boet derude i lidt mere end 4 år, og gentagne gange oplevet at offentlige forums og diverse portaler er lukket ned i op til flere uger af gangen, eksempelvis er facebook ikke tilgængelig og wikipedia var nede et par måneder sidste år.. Men er da også overbevist om at det er fordi hun gør forarbejdet ordentlig.

 

 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 19:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen: Helt enig i din filosofi, man skal kende begrænsningerne og holde den berømte skomager til den lige så berømte læst :) ..

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 19:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Vi er 100% danskejet, men da firmaet er i Hong Kong, kommer navnet deraf.

Ja det er kinesisk producerede produkter, hvor vi tager direkte kontakt til fabrikkerne.

 

Natacha

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 19:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg er nu ved at komme ovenpå jetlag, eftersom jeg efterlod Kina fredag kl 09.00 kinesisk tid. Så er lige i det kolde Danmark i et par uger, og vender derefter snuden hjem mod Dongguan.

Kan se i har snakket lidt frem og tilbage ang. ventetid på mails osv. Jeg (og mine assistenter) har haft hænderne fulde, specielt lige efter kinesisk nytår og vi behandler self. forespørgsler efter kvantitet og først til mølle. Vi er ved at være til bunds i vores prioritetsordrer og vil vende tilbage hurtigt. 

Vi bestræber os udelukkende efter, at gøre forarbejdet bedst og finde jer de bedste priser samt fabrikker der lever op til den bedste standard. Derfor må jeg bede om en lille uges tålmodighed til tider :)

 

Med venlig hilsen

Natacha T. Nielsen

Sunvision China Ltd.

Mail: natacha@sunvisionchina.com

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 14:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natacha, og velkommen hjem til det kolde nord :) ..

Nu er der jo forhold som koebe lov, importoer/produkt ansvar og andet der spiller ind naar man sammenligner udenlandske kontra danske leverandoer, og derfor mit spoergsmaal om hvorvidt foer omtalte grossist virksomhed er dansk eller udenlandsk.   

Er med paa at det er jer selv (dansker) der har tegnet et Ltd, registreret i HK, mit spoergsmaal gaar mere paa om i har et dansk moms nummer som man kan handle med, ved koeb af kinesisk producerede produkter?

Martin  

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er et registreret Hong Kong selskab, som afskiber til bl.a. danmark hvor modtager betaler evt. told (if any) og import moms (som kan fratraekkes i deres momsregnskab)

Mvh

Natacha

Sunvision China Ltd.

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)