Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne du tænke dig et online webinar om passiv indkomst?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kunne du også godt tænke dig at vide hvordan man tjener passiv indkomst online?

Jeg går lidt overvejer at lave et webinar, altså et slags online kursus hvor man har mulighed for at stille spørgsmål osv. Det vil også blive optaget hvorfor også vil kunne se det efterfølgende.

En af de ting jeg ofte hjælper folk med er at evaluere forretningsmodeller og understøtte forretningsprocesser med it.

Jeg havde derfor tænkt mig et webinar netop om det at sætte en forretning op online med fokus på passiv indkomst.

På webinaret ville jeg komme ind på:

  • En generel gennemgang af begrebet passiv indkomst
  • Hvordan man udvælger et marked
  • Hvilke forretningsmodeller der fungerer godt med passiv indkomst online
  • Hvordan man automatiserer mest muligt
  • Hvordan man anvender teknologi i sin forretning
  • Og så en demo af at få sit produkt på nettet på 10 minutter

 

Ville du være interesseret i dette hvis:

  • Det var gratis (56,5%)
  • Det kostede 50 kroner (41,2%)
  • Jeg er ikke interesseret (2,4%)
  • Totalt antal stemmer: 85
Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg betaler gerne såfremt jeg er sikker på at kunne få gavn af det jeg får fortalt - Hvilket er tilfældet her :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

har ikke stemt :-)

Vil gerne betale 50 for sådan et kursus, men da også gerne modtage det gratis :-)

 

Har lært en del, men 50,- for at se en evt ny vinkel ville da være fint

 

Mikkel

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for de positive svar. Grunden til at jeg overvejer at tage et mindre beløb er for at jeg så sikre mig at folk dukker op. Hvis man tilmelder sig til noget gratis er ens investering ikke så stor, og det kan så være at man bare vælger at se "De unge mødre" istedet :)

Omvendt er der så et større pres på mig for at levere noget af værdi.

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt klart have interesse i at springe på.

Hvis jeg var dig vil jeg sætte deltager gebyr på, først og fremmest vil folk ikke tilmelde sig med mindre de har tænkt sig at dukke op og for det andet sikre du dig bedre imod folk der 'bare' vil spilde din tid.

 

Det lyder spændende alt efter hvor meget du har tænkt dig at gå i dybden med det.

 

Dbh Peter

Dbh Peter.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt sikkert frisk på et sådan kursus, da jeg står med mange spørgsmål, om al verdens ting og sager. Så helt sikkert en super idé

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Super initiativ. Er klar, også på en 50'er

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Lidt blandede tanker om webinaret.

Idéen var i første omgang at lave et online webinar hvor man som deltager live kan stille spørgsmål. Det kan ikke blive en dybdeborende coaching session af hver enkelt deltager, men jeg forventede at lave en præsentation på en times tid. Herunder give deltagerne en model for at opbygge sådanne forretninger.

Jeg kommer som sagt også ind på et par forskellige forretningsmodeller der er specielt gode. 

Herefter ville der være mulighed for at stille spørgsmål (nok kun på skrift som jeg så besvare mundligt - er ikke helt klar over mulighederne for dette endnu).

Det er lidt en optagt til en større - fysisk workshop - jeg overvejer at lave her i 2011. Det giver mig en god chance for at tænke lidt struktureret over emnet. Og samtidig kunne jeg godt tænke mig at prøve "webinar" mediet lidt af.

Jeg afholder blandt andet også en heldags workshop om "4 Timers Arbejdsuge" modellen som beskrevet i bogen af samme navn, og begrebet "Passiv Indkomst" passer godt ind i dette univers. Samtidig er det modul der handler om passiv indkomst ("Automation") fra 4 timers arbejdsuge workshoppen noget af det folk er vildest med, så jeg synes at det giver mening at gå lidt mere i dybden med dette.

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Kan man tilmelde sig et nyhedsbrev eller lign. så man kan få besked når/hvis dine idéer bliver til noget?

Det lyder utrolig interessant.

 

Dbh Peter

Dbh Peter.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Utrolig spændende indlæg du er kommet med. Og jeg vil afgjort lytte med, ligesom jeg helt sikkert vil tilmelde mig en eventuel workshop.

Residualindkomst / Passiv indkomst bør være interessant for alle.

Jeg hører en hel del webinarer om emnet, men syntes stadig det er utrolig interessant. Så jeg håber da du giver en update herinde når du beslutter dig.

Mvh.

Martin

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)