Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens Feriemail fra Ikea

Side 4 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da morsomt jeg skal da nok lade vær med at besøge deres hjemmeside hvis de ikke vil have det Smile

Men ved ikke om jeg kan lade helt vær, ellers må jeg jo bare betale trafikafgiften

Fra Aars
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen Christina, Purestyleliving

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller som Jesper antyder, så er hr. Internet Responsible bare mere genial end gennemsnittet, og har lavet dagens gode gerning i form af virkelig god linkbuilding fra Ikea + Tv2? ;-)

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Purestyleliving:
Så kom det på TV2 nyhederne

Og så har de tilladt sig den frækhed, at linke til IKEA fra artiklen. Mon ikke der snart dukker en harmdirrende mail op hos TV2, fra en stiktosset Internet Responsible?

Det er godt nok kun rygter (som jeg selv er ved at starte), men de siger at IKEA har sendt adskillige mails med samme ordlyd til Google, Yahoo og Bing, da de står med samme udfordring  med uønsket trafik fra disse internetsider.

Dog uden at have fået svar endnu... :o)

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender en person der har klikket på linket herindefra og efterfølgende lavet sjove søgninger på deres website. Hvis de tager kunderne seriøst bliver søgetermerne tjekket ;-)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

ha ha - i det hele taget er IKEA et underholdende sted. Jeg har en kollega som manglede nogle hylder af en bestemt model som de sælger på deres netshop. Hylden var så udsolgt i den størrelse hun skulle bruge, så hun kaldte op på deres online support:

- jeg vil høre hvornår I regner med at få model xxx på lager i str 30x400x900?

supportsvar: Jeg er ikke så god til matematik, men den kommer nok i shoppen når den er på lager igen...

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

ha ha - i det hele taget er IKEA et underholdende sted. Jeg har en kollega som manglede nogle hylder af en bestemt model som de sælger på deres netshop. Hylden var så udsolgt i den størrelse hun skulle bruge, så hun kaldte op på deres online support:

- jeg vil høre hvornår I regner med at få model xxx på lager i str 30x400x900?

supportsvar: Jeg er ikke så god til matematik, men den kommer nok i shoppen når den er på lager igen...

Skype-Giggle Den er god! 

Ikea skal da vidst se nærmere på, hvem de ansætter som supporter. Skype-Giggle

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

 

Nu sendte du forhåbentlig dit svar på en stentavle, hvor runerne var omhyggeligt indgraveret!

De vil jo ik have alt det der nymodes tiknak og ebreve...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Man burde sende nogle links til diverse SEO e-bøger - bare light udgaverne i første omgang - til Internet responsible at IKEA, xxxx xxxxxx ,som er ret let at lokalisere, hvis man ser på et større online business netværk.

Det vil efter min overbevisning være at gøre den stakkel en stor og velment tjeneste. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 4 ud af 7 (66 indlæg)