Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af parfume søges til webshop

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 Idea Hej Aminoer Idea

EMNE - LEVERANDØR AF PARFUME SØGES TIL WEBSHOP

Jeg har længe overvejer og her lige inden det nye år, besluttet mig for at starte en webshop med salg af mærkevare parfumer produkter -men jeg mangler en leverandør.
Jeg har kun et krav til leverandøren udover at de selvfølgelig skal sælge parfume / kosmetik / personlig pleje produkter.
Evt indgå et drop shipping samarbejde med mig, ellers er jeg villig til at have eget lager også en mulighed...

Hvordan finder jeg nemmest leverandører?
Er der nogle sider på nettet hvor der findes lister over leverandører.?

Derudover vil jeg gerne vide mere om deres findes løsninger der kan automatisere processen. Altså om der findes et system der selv kan bestille hos leverandøren når kunden handler hos mig.

I er velkommen til at sende brev/post Email

På forhånd tak 
M-Service's.....

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

EMNE - LEVERANDØR AF PARFUME SØGES TIL WEBSHOP**

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger gerne lige med :-)

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Idea

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvor du lige finder leverandøren til din branche - kan jeg desværre ikke hjælpe med ;o)

Men derimod den automatiserede del vedr. ordre, som automatisk sender en ordre til leverandøren også, har vores Hostede Shop indbygget mulighed for!

Eks. har vi også integration til ELP Lagerhotel, så dine vare kan stå her, og de klarer alt vedr. forsendelse, varemodtagelse osv...

Derudover snakker den sammen med eks. e-conomic regnskabsprogram, så din bogføring er nem og smertefri.

Bestil gerne en 30 dages demo af vores Hostede Shop og se om det er noget du kan have glæde af.

Per

Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej M-Service

Et lille hint google er din ven her

2 min tog deet mig at finde http://www.amcosmetics.com/

Om de dropshipper, ved jeg ikke men min personlige mening er at deet nok er bedst at købe ind til lager selv.

En tur i banken for at låne måske 250.000,- til at starte på og vise man kan drive forretning skulle ikke være et problem selv i dag.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay... ingen problem at låne 250.000kr. til helt ny shop idag... hvilken bank har du?

Mvh

Michael Haahr

Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael Haahr

Jeg har Sydbank og Danske bank, hvis du som jeg fremligger en god forretningsplan, opstarts budget, drifts budget og ellers har ordentlig styr på dine finanser. så er det ikke svært, jeg har nu også været kunde hos begge i nu 15 år. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindsen K/S:

Jeg har Sydbank og Danske bank, hvis du som jeg fremligger en god forretningsplan, opstarts budget, drifts budget og ellers har ordentlig styr på dine finanser. så er det ikke svært, jeg har nu også været kunde hos begge i nu 15 år. 

Har man penge, så kan man nemt låne penge... Sådan er det, og har det altid været...

Men derfra og så til, at det er nemt for gud og hver mand at låne 250.000 kr, der er satme langt... Især i disse tider, hvor mange banker ik tager nogen former for risiko, og er der den mindste, så afspejler det sig i udlånsrenten!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg havde ingen intentioner om at træde nogen over tærne.

Men har vist ramt et ømt punkt her, og det beklager jeg!

Jeg håber nu at vi ikke har skræmt trådstarteren fra at gå i banken og høre hvad han kan låne til hans virksomhed.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)