Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Børnehaven er ankommet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Til alle de kloge og hjælpsomme personer her på amino.

 

Jeg skal have lavet mig en hjemmeside, hvor jeg skal vise nogle af mine produkter(det skal ikke være en webshop). Dette er ikke et område hvor jeg har den store viden eller erfaring med. Da jeg er i opstartsfasen er der desvære nok ikke råd til at få lavet en prof. side (det må komme senere).
Det jeg skal bruge er et sted hvor selv jeg kan finde ud af det. Jeg ved surftown har færdige skabeloner hvor det er nemt at have med at gøre, men der må da også være andre. Jeg skal bruge en billig og god løsning (jeg ved godt at pris og kvalitet tit går hånd i hånd). Nogle forslag?

 

På forhånd tak

ito

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ito,

Hvor mange penge havde du tænkt du at bruge på det?
Selvom du skriver at du ikke har råd til store dyre løsnigner, så syntes jeg alligevel du skal tage at kigge på <a href="http://www.nerdlab.se" target="_blank">Nerdlab</a> for en løsning.

Du er meget velkommen til at kontakte mig via PM eller kontakt formularen på sitet, vi kan sikkert finde ud af noget sammen.

Ellers er der bla. gigahost.dk og surftown.dk (som du selv nævner) der tilbyder færdige skabeloner som du kan bygge på, dog kræver de mig bekendt, at du kan trylle lidt i PhotoShop eller lign. selv, for at rette den standard grafik eller text der er på grafikken...



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ito,

 

Ja der findes skam også andre. Dog synes jeg du skal få en professionel til at hjælpe dig - tit kan man få et par gode råd med på vejen.

 

Andre eksempler kunne være b-one. Alternativt er du også velkommen til at kontakte mig, enten vha. min website eller her på siten.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ito

Har du erfaring med nogle programmer?

Tilmeldt 5. Feb 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kommer an på hvilken form for programmer du mener.

Hvis det er tegnprogrammer så er det canvas jeg bruger.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ito,

En mulighed er jo også at få hjemmesiden finansieret!

Jeg ved at Marcel/ReFocus tilbyder at finansiere hjemmesiden over eks. 12 måneder. Dvs. ReFocus laver en professionel hjemmeside til dig, og du betaler så af på den over 12 måneder. Dermed får du fra starten et godt produkt uden at du skal af med en stor pose penge her og nu. Du kan med andre ord betale af på hjemmesiden efterhånden som du får indtægter/leads fra den.

I mine øjne er det et supergodt alternativ til at få Fætter-Bent-12år til at lave den.

Se mere her: http://finans.refocus.dk/

mvh Carsten

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Hvis du vælger at lave den selv, så synes jeg du skal finde en professionel, som er villig til at give dig råd og vejledning undervejs. Så er du i hvert fald sikker på, at du ikke går helt galt i byen :)

Du burde kunne finde nogen her på amino, som vil hjælpe dig billigt (eller gratis). Eventuelt kan du kontakte mig, så kan jeg - medmindre jeg har for travlt i den periode - vejlede dig.

Held og lykke med projektet.

www.nfdesign.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)