Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen passionerede kvinder i 20'erne der drømmer om at starte egen business?

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katharina,

Jeg så lige at du har egen salon med ansatte og du er 22 år - wow! Havde du nogle bekymringer før du startede? Noget du var bange for? Før du sagde ja til at overtage forretningen?

Kærligst,

Louise

Fra Hvalsø
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Bekymringer var der nogle af, men ikke specielt mange. (nok pga. min alder, og jeg måske var lidt naiv). Det eneste jeg har været bange for, er at det ikke skulle kunne køre rundt! :) Men ellers havde jeg ikke de vilde bekymringer om det. (Begge mine forældre er selvstændige, så har en masse erfaring at kunne trække på, og det har helt klart været en KÆMPE fordel!) (:

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Sejt. Virkelig cool! Begge mine forældre er også selvstændige, og det har også været en kæmpe støtte for mig.

Har du selv nogle veninder i din alder, der er selvstændige? Eller ønsker at være det?

:)

 

Fra Hvalsø
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

nææh, det har jeg faktisk ikke, tror umiddelbart ikke rigtig der er nogen af dem som har lysten.. Men jeg blev det også mere eller mindre ved et tilfælde. Har altid gerne ville have mit eget, men havde nok regnet med at det ville gå nogle år inden, og da jeg var færdig med min uddannelse fik jeg et job, hvor chefen allerede efter et par måneder gav udtryk for at hun ikke ville mere, og da hun havde spurgt de andre ansatte om de var interesserede, hvilket de ikke var, spurgte hun mig. Og da jeg synes lokalerne og beliggenheden begge er perfekte ville det være dumt at sige nej. Så nu blev det sådan, og har absolut ikke fortrudt det!! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Skønt. Jeg har også været inde på din hjemmeside, og må sige at hvis jeg boede i din by, så ville jeg vælge din salon! Det ser så lækkert ud, og genialt med massage, neglefiler, månedligt tilbud, osv.

Bare fortsæt! :)

Fra Hvalsø
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

tak(!) det er rigtig rart at høre, synes jo selv at jeg har en lækker forretning, men det er altid rart at høre der også er andre som synes det.

Fra københavn ø
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 81
Fra  lwebersgaver.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Undskyld det sene svar jeg er 36 år, der er ikke noget som sådan der holder mig tilbage, men ved ikke helt hvordan jeg skal starte (kontakte forhandler først? eller have butikken først og så forhandler?) er gået lidt i stå ved at lave et buget for butik da jeg ikke ved hvad man "bruger penge på" (strøm, husleje,depositum, dankort maskine etc.)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,


Det forstår jeg godt (og kender godt selv det du beskriver!). Du kender sikkert startvækst.dk, men hvis du ikke gør, så se her: http://www.startvaekst.dk/ivaerksaetter/0/4. De har meget brugbart hvis man endnu ikke er startet op. Nu er jeg selv coach med speciale i at hjælpe kvinder med at a) forberede alt det der skal gøres før du starter op. b) starte egen viksomhed og c) hjælpe dem der allerede har en forretning, men som ikke er der hvor de ønsker at være, og så hjælpe dem med at komme derhen. Du kan se mere på min hjemmeside.

Jeg brugte selv en coach ca. 3 måneder før jeg startede op, som kunne hjælpe mig med at få det der skulle gøres og forberedes gjort, og jeg tror ikke jeg havde kunne starte så godt op, hvis jeg ikke havde haft min coach. - Som jeg stadig bruger i dag.

Derudover kan jeg varmt anbefale businessbootcamp med Mette Holbæk og Pernille Melsted. Men det er ikke et praktisk iværksætter-kursus som sådan. Du kan læse mere om det her: http://businessbootcamp.dk/

Håber det kan hjælpe dig videre!

De bedste hilsner,

Louise

Fra københavn ø
Tilmeldt 6. Feb 11
Indlæg ialt: 81
Fra  lwebersgaver.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svaret  Smile

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise.

Jeg er 23 år, mor til to smukke prinsesser og gift med en iværksætter - og jeg elsker det. Men JEG vil også bidrage og komme igang med min webshop, Der er dog lidt problemer:

Jeg går på barselsdagpenge efter jeg blev færdigudd. Fashion Design Technologist i sommeren 2009. Jeg vil opstarte en webshop med salg af eget design, men hvordan skal jeg lige forholde mig i forhold til mine barselsdagpenge fra kommunen. Må jeg overhovedet starte egen virksomhed på barselsdagpenge? Jeg synes selv jeg har en del tid i dagstimerne, til trods for to små poder Smile

Håber du eller andre skønne amino-kvinder kan hjælpe mig. 

Sommerhilsner fra Tina

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)