Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen passionerede kvinder i 20'erne der drømmer om at starte egen business?

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise Blossfeld:

Camilla, jeg er nysgerrig. Startede du bare 'sådan vupti'? eller havde du gået og ovevejet det i noget tid, før du startede, vel at mærke?

Tak.

Mvh.

Louise

Var ikke nervøs for noget og tøvede ikke med at starte.
Jeg har altid vidst jeg skulle have mit eget firma så for mig var der ikke noget jeg var i tvivl om.

Men tror der er mange der gerne vil vide mere om hvordan de starter inden de gør det.

Jeg har en relevant uddannelse derfor har jeg ikke haft de store spørgsmål.
Dog har der jo været nogle ting jeg ikke vidste så meget om, men så er det jo bare at finde ud af det.

Tror der er et marked derude, dog tror jeg ikke der er så mange penge at hente på coaching af kvinder der skal starte selvstændigt, da de oftest ikke har så mange penge at gøre det med.

Måske kan der være et marked i kvinder der er igang og som måske er gået lidt i stå med det. Eller som har problemer med manden/manglende opbakning. Eller det at få familielivet til at hænge sammen med børn og eget firma. Tror du skal satse lidt bredere, hvorfor ikke kvinder i 30'erne? 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

jeg opfylder alle krav og bliver ved med at oprette flere virksomheder::::

k.h Lina Von Bale

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Jeg tror du har ret i, at det ikke er alle kvinder der har råd til at investere i coaching og mentoring i opstartsfasen. Men min erfaring har alligevel vist mig, at de kvinder der kan se hvad det rent faktisk vil kunne gøre for deres kommende forretning, at investere i dette, - også sparer op, eller skaffer pengene på anden vis.

Jeg coacher også kvinder der allerede er selvstændige, men ikke er lige dér, hvor de ønsker at være med deres forretning.

Når jeg skriver unge kvinder på min hjemmeside, mener jeg kvinder mellem 18 og 35 år. Det er min primære målgruppe. Og kvinder i 30'erne er da også dem jeg hjælper mest. ;)

Fra Århus
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg opfylder vist også kravene :) Jeg er 23, mor til 2 dejlige piger (fra okt 09 og aug 11) og drømmer om at starte min egen webshop. Men det er jo svært.. :) Der er mange ting, der skal falde på plads, mange økonomiske spekulationer, mange idéer mm. Når man har børn er det lidt sværere "bare at kaste sig ud i det", synes jeg. 

Jeg synes også, det er lidt svært at skabe sig et klart overblik over, hvad der skal til for, at det kan blive en realitet og hvad der skal til for at det kan fungere økonomisk :)

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)