Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop med egne shirts

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer på Amino.


Vi er to unge herrer, der er igang med forarbejdet til en webshop der hovedsageligt skal forhandle vores egne produkter.
Vores produkter kommer til at bestå af t-shirts med eget design.

Vi så gerne at vores indkøbspris pr. t-shirt (Med print på forsiden, fjernelse af necktag og print af eget logo i nakken) ikke overstiger 90DKK.


Problemet med prisen ligger muligvis i mængden af shirts - vi ønsker i første omgang ikke at bestille et stort parti grundet begrænset opstartskapital, og dermed bliver stk.-prisen også højere.


Vi har kigget på tilbud forskellige steder på nettet, og har fundet tilbud på omtrent 120DKK pr. shirt. Mange af disse firmaer var dog placeret i USA.


Har nogle af jer kendskab til firmaer der vil kunne klare en sådan opgave inden for prisrammen - helst i Europa?(ordre på ca. 50 stk.)

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest, - kan vi blive enige om at en shirt er en skjorte og en T-Shirt er en - nårh ja - t-shirt!?;-)

Meget afhænger jo af farve på hhv. t-shirt og print, og ikke mindst hvor mange farver printet skal være i.. Men i det antal i snakker her - 50 stk! - Er det nok at skyde gråspurve med kanoner at sourche udenlands.. Prøv at tage fat i det lokale textiltrykkeri eller måske Thomas herinde fra - Tex-Tryk han kan sikkert hjælpe jer til en fornuftig pris..

vh/ Ulrik

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Tex-tryk her :) jamen jeg vil helt sikkert gøre mit bedste ! For at lave en pris skal jeg vide lide om antal farver i trykket og antal. 

Mht. Nakke label har vi T-shirts uden hvor man kun ser hvad størrelse det er :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)