Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 års fødselsdag

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Så oprandt dagen hvor Christobel kan fejre sin 1 års fødselsdag  Det har godt nok været et utroligt spændende og lærerigt år. Jeg er bare pissestolt af at have "overlevet" det første år, hvor ellers mange web-shops må lukke... Så noget må jeg jo gøre rigtigt, og det vil jeg have lov til at nyde i dag.. Og det bedste ved det hele er, at jeg har fået så mange mails med lykønskninger fra mine dejlige, tilfredse kunder....

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke!

Og hav en fortsat god mandag :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Stort tillykke herfra!

 Flot klaret.

 

Glæder mig til at sige tillykke igen til næste år!

 

Venlig hilsen

Tanja

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tillykke med fødselsdagen - og jeg er helt sikkert på du gør, virker som om du gør meget ud af gøre din netbutik unik og bruger den tid der kræves på det...

Kiggede lige lidt i butikken - og fint nyt design du har fået lavet ... dog synes jeg toppen er lige høj nok, tager ret meget plads. Og så åbner alle dine Se også links i nye vinduer - det synes jeg er synd.

Men ellers godt arbejde ... held og lykke. Næste hjørne er de fem år :-p 

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Et stort tillykke!

Skønt at se, at det kan lykkes..............

 

Mange hilsner

Line

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Også et stort tillykke herfra

 

Ja, det er dejligt at komme over det først år, det er ikke et nemt markede at være på. Held og lykke de næste år også.

 

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak allesammen og især til dig, Kristian for dine kommentarer :) Dem vil jeg helt sikkert tage til mig og gøre noget ved :) Det med de der links er nu også noget, som har irriteret mig, men i Scannets system er Links sat op på den måde, -og jeg har aldrig rigtig fundet den gyldne løsning på problemet, men måske kender en eller anden til en anden løsning herinde (måske skulle jeg oprette en tråd om emnet engang) - Men ligenu vil jeg bare nyde at det er gået så godt og kun én vej (opad) med både salg og besøgende

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Tilmeldt 2. Feb 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej :-)

 

Tillykke med fødselsdagen. Var der så lagkage. :-)

 

Det er en rigtig flot og indbydende side. Så jeg alt mulig held og lykke i fremtiden - så glæder vi os til at læse om 2 års fødselsdagen!

 

/Michael

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Stort tilykke herfra :) shoppen er ændret meget til det bedre siden jeg så den første gang, den er meget mere struktureret og logisk.

Held og lykke fremover også ;)




Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for roserne og det er da godt at vide at man trods alt bliver bedre med tiden, Niklâi  Og nej, desværre Michael, der var ingen lagkage, men fastelavnsboller  (dog ikke til kunderne, -de får gratis fragt hele ugen, -hvilket jo også kan give til en lagkage, med de priser som PostDK holder sig  )

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)