Nu ved jeg ikke om du har misforstået hvad Krkli mener, men der fremgår jo tydeligt at du har benyttet dig af den mulighed at bruge et afilliate-link. Hvor bevidst det er ved jeg ikke. Men rolig nu okay, man kan jo se at du har et affiliate-link inde på din blog, som vi så skal klikke på for at komme til Rank Tracker. Altså hvor du har benyttet dig af link-assistants mulighed for affiliate via det her link: http://www.link-assistant.com/partners/affiliates.html
Dig nu tingene som de er. - og iøvrigt synes jeg også det er dårlig stil at give Krkli minus-karma, bare fordi han spørger ind til det.
Det er helt korrekt at der er affiliatelinks på min blog, lige som der er adsense. Og nej, jeg har ikke smidt et affiliate link her. Og nej, jeg smider ikke links til min blog for at folk skal klikke på nogen af delene (det må de naturligvis gerne :) - men hvis du ser hvilke sider på min blog jeg linker til her på Amino, vil du se at de fleste er til andre artikler end den omtalte.
Forøvrigt - kender godt linket til Link-assistant´s affiliate program ;-)
Men jeg er ked af at jeg har givet Krkli minus-ting, jeg rater aldrig nogen og har ikke sat mig ind i hvad det betyder, så det har været en fejl. Jeg giver ham straks top-ting.
Jonas Goth:
Ingen bearbejdelse overhovedet at du bruger affiliate!
Nej det er slet ingen bearbejdelse med dit affilliate, virkelig. Det lød mere som om du bearbejdede Krkli for hans spørgsmål. Det var mere det jeg mente. Men Sådan er det med tekst, at det så nemt kan misforstås, og opfattes/tolkes på helt andre måder end hensigten, desværre. (længe leve smileys )
Men så må du undskylde Lars - affilliate er fedt, gør ikke mig noget at du har det herinde eller på din blog.
Nej det er slet ingen bearbejdelse med dit affilliate, virkelig. Det lød mere som om du bearbejdede Krkli for hans spørgsmål. Det var mere det jeg mente. Men Sådan er det med tekst, at det så nemt kan misforstås, og opfattes/tolkes på helt andre måder end hensigten, desværre. (længe leve smileys )
Men så må du undskylde Lars - affilliate er fedt, gør ikke mig noget at du har det herinde eller på din blog.
Det er den anonyme udgave af google, som ikke husker og gemmer personlige preferencer. Perfekt til at finde ud af hvor man virkelig ligger i søgeresultaterne.