Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den første mand på månen

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja han kom hel ned.

Men spørgsmålet er om historien er sand?

Man har ALDRIG været der siden, og det kan man jo undres over, nu hvor man har fundet ud af at komme derop :-)

Flotte Lipgloss, og stort udvalg i makeup og parfume.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sund-og-Smuk.dk:
Man har ALDRIG været der siden, og det kan man jo undres over, nu hvor man har fundet ud af at komme derop :-)

Der har da såvidt jeg ved været i nærheden af 18 besøg på månen siden da, hvoraf 6 af dem var bemandet.

Men de øvrige månelandinger er måske også et stort hoax efter din mening ?

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejede på et tidspunkt at starte et værtshus med navnet; Månen..

Når konen så ringede og spurgte ; "hvor er du?"

Kunne man uden at lyve svare; "Jeg sidder på Månen" Stick out tongue

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra Randers
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sund-og-Smuk.dk:

Ja han kom hel ned.

Men spørgsmålet er om historien er sand?

Man har ALDRIG været der siden, og det kan man jo undres over, nu hvor man har fundet ud af at komme derop :-)

 

Siden hvornår? Der var i alt seks bemandede månelandinger frem til december 1972 (dvs. ca. to om året), hvorefter nedskæringer i NASA's budget gjorde, at man fokuserede på andre ting. Er der noget, der gør, at det ville være helt anderledes, hvis også havde gjort i det i 1973? 1993? 2017?

I sagens natur skal der være et eller andet formål med at bruge nogle millarder på en ekstra tur til månen. Omregnet til 2005-priser kostede Apollo-programmet 170 milliarder dollars, og selv om man ikke bare kan dividere med seks og få prisen på, hvad en ekstra tur ville have kostet, så taler vi i hvert fald om et betydeligt beløb. Og eftersom det tilsynelandende er fuldstændig ligegyldigt for konspirationsteorien at førende eksperter afviser det som vås, så ville en ekstra tur næppe sætte en stopper for den. Formodentlig ville der blot øjeblikkelig være folk der påstod, at det bare var computergrafik.

Personligt er min yndlingskonspirationsteori i øvrigt Konspiration 58: http://www.youtube.com/view_play_list?p=C94B9AD1AA7CC0AB . Især fordi den er mindst lige så velargumenteret som månelandindskonspirationsteorien, selv om den er konstrueret helt bevidst.

Mvh.

Jakob

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

lowlandet:

De har testet det på Mythbusters ;)

Hvad var resultatet så? :D

Fed video iøvrigt Jakob!

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Formålet med endnu en tur til månen, kunne være at finde det amerikanske flag Neil plantede.

Fordi er det der ikke, så er det vel bevis på, at amerikanerne har snydt hele verden.

Wink

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm...Jeg tror på, at Neil Armstrong var den første mand på månen...alle de der konspirationsteorier virker for søgte...

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at de personer der mener at vi endnu ikke har været på månen burde læse lidt op på lektierne.

Der er endog sat en stor refleks op som der benyttes til at måle afstand til månen og derved kan man slå fast at den bevæger sig længere og længer væk hvert år.

angående Mythbusters så har man deres svar her... http://mythbustersresults.com/nasa-moon-landing

Lars

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Melina Jørgensen:

Formålet med endnu en tur til månen, kunne være at finde det amerikanske flag Neil plantede.

Fordi er det der ikke, så er det vel bevis på, at amerikanerne har snydt hele verden.

Hvis man gjorde det, vil folk jo bare sige at man har konstrueret flaget og ikke fundet det på månen?

Om man så mener at den første månelanding er snyd, så kan ingen da være i tvivl om at der på et tidspunkt har været folk på månen. Selv et mindre bemidlet forskningsafdeling kan idag anskaffe sig laserudstyr og teste de laserreflektorer der ligger på månen, og derved ved selvsyn konstatere at "nogen" eller "noget" har været der og plante disse reflektorer.

Indtil videre er de eneste der tror på konspirationsteorierne kun de folk som intet ved om fagområdet, og som kun formåer at tilegne sig viden via youtube videoer, og gør sig til eksperter efter få timers interesse på området.

Kom igen, vi HAR været på den måne, sæt jer ind i emnet og research og du vil finde ud af at det umuligt kan være et hoax. Og hvis det var et hoax, så ville det være en større præstation end at lande der, det er formentlig sværere at lave et sådan hoax end det er for os at lande på en planet uden for vort solsystem.

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

CMS:

Melina Jørgensen:

Formålet med endnu en tur til månen, kunne være at finde det amerikanske flag Neil plantede.

Fordi er det der ikke, så er det vel bevis på, at amerikanerne har snydt hele verden.

Hvis man gjorde det, vil folk jo bare sige at man har konstrueret flaget og ikke fundet det på månen?

Om man så mener at den første månelanding er snyd, så kan ingen da være i tvivl om at der på et tidspunkt har været folk på månen. Selv et mindre bemidlet forskningsafdeling kan idag anskaffe sig laserudstyr og teste de laserreflektorer der ligger på månen, og derved ved selvsyn konstatere at "nogen" eller "noget" har været der og plante disse reflektorer.

Indtil videre er de eneste der tror på konspirationsteorierne kun de folk som intet ved om fagområdet, og som kun formåer at tilegne sig viden via youtube videoer, og gør sig til eksperter efter få timers interesse på området.

Kom igen, vi HAR været på den måne, sæt jer ind i emnet og research og du vil finde ud af at det umuligt kan være et hoax. Og hvis det var et hoax, så ville det være en større præstation end at lande der, det er formentlig sværere at lave et sådan hoax end det er for os at lande på en planet uden for vort solsystem.

Den blinkende smiley i slutningen af mit indlæg, skulle indikere, at det ikke var en virkelig seriøs påstand, jeg lige kom med. Jeg kunne ikke være meget ligeglad med hvorvidt amerikanerne har været på månen eller ej. Nu var der tidligere en der skrev, hvad formålet med endnu en månerejse skulle være, og det var så mit svar på den.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)