Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad skal jeg bruge!?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
hello....
jeg sider og skal bruge en php løsning (eller lignende)  som jeg kan indbygge i de hjemmesider jeg designer til folk. Jeg er super til grafik og opbygning... men dur ikke til programmering..
de fædrigløsnigner jeg er faldet over er alt for stive...

Jeg skal bruge noget php som jeg selv kan bygge skabeleoner til og tilpasse som jeg har løst til, og som senere kan kobles til noget net-betaling..

hvis i skal bruge mere specifike oplysninger må i lige sige til...
Det skal være en en-gangs investering... et køb.. jeg vil ikek betale et fast beløb hver måned eller år..

hilsner
Steph




Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja din beskrivelse kan næppe beskrives som præcis, men du smider et ord som "net betaling" på bordet, så jeg gætter på du er ude efter noget web-shop?

Under alle omstændigheder, syntes jeg du skal bruge lidt tid på at finde ud af hvad du søger, både for din og en evt. leverandørs skyld :)

Er det en shop? Hvis ja, hvad skal den så kunne?
Bare købe vare...? Eller være mulighed for et login-område, B2B, nyhedsbrev, banner styring, tracking, bruger profiler og og og???? :)

Bare en tanke.... ;)

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Firben 

Jeg er ikke sikker på at jeg har forstået dit indlæg helt.. Er du ude efter et system hvor det er et engangsbeløb pr solgt licens? Eller ønsker du at købe et cms som du kan vidresælge i det omfang som du ønsker?

/ Charly  
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej lojmann,
Takker for dit indlæg.
Jeg ved mere eller mindre hvad jeg skal bruge, og ja en shop løsning er en del af det.

Det vigtigeste ved shoppen er at der skal kunne vises billeder af varen, og at der skal være en indkøbskurv.
Det er til detail salg så der behøves slet ikke være nogen B2B sektion.
Personligt syntes jeg også at det unødvendigt at folk opretter en profil for at handle der..
Så.. shop mæssigt behøves der kun være de helt basale funktioner.

Derudover, skal der være mulighed for at kunne lave sider hvor man kan isæte ren tekst.. eller tekst i "bokse" så det kommer til at ligne en form for portal.
Dem jeg laver en hjemmeside løsning til skal kunne have muligheden for at ændre indholdet af siden, uden at kende til noget html eller nogen anden kode end den de skal bruge til at logge sig ind til admin siden ;-)

Jeg ved ikke om det har gjort det lidt mere præcist, men spørg endeligt hvis der er noget...


Venligst,
Steph

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 07
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charly
Begge har interesse...
Det der er allervigtigst er at man ikek behøves betale et løbende beløb hver måned for at have løsningen..
Jeg går ud fra at det nok er for dyrt at købe en CMS løsning til videresalg, så egentligt lyder det mest atraktivt med et engangs licensbeløb pr. solgte løsning som jeg så kunn einkl. i den færdig pris.

Venligst,
Steph

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)